Riley slaapt niet!

:cry: Al 2 tot 3 dagen is het zo dat Riley helemaal over de zeik gaat zodra hij s’avonds gaat slapen.



We hebben een vast ritme van Badderen/eten/bij papa of mama zitten/slapen. (soms zit hij niet bij ons dan slaapt hij al tijdens zijn fles.)



Overdag doet hij het wel goed, ja wel wat mopperen voor het slapen gaan maar nu is het gewoon helemaal overstuur raken, gillen en niet stil willen worden, ook helpt wiegen dan niet meer, en na 20 rondjes in huis wil hij wel stil worden.

Hij snikt zelfs na.



Hij slaapt op een gegeven moment wel in en dan nu tot 01.00 uur, en dan tot 06.00 uur (soms half 8 ook hoor.)

Maar savonds is een regelrechte ramp.



Zijn sprongentje van 3 maanden heeft hij wss al gedaan aangezien hij ander halve week geleden ook zeurderig/huilerig was maar niet zo erg als nu.



Ik weet niet meer wat ik moet doen.

Ow wat vervelend :hug: Hier hebben we het ook verschillende keren gehad met de jongens. Begin deze week nog, heb nog een topic geopend over driftbuien in bed. In bed laten liggen, troosten door hand op de buik te leggen en niets zeggen, of heel zachtjes ‘ssssssst lekker slapen’ zeggen ofzo. Wat hier dan heel goed helpt is de armen onder de dekens, en dan hou ik heel lichtjes mijn twee handen op de dekens om zijn armen vast te houden. En een zakdoekje over zijn ogen, worden ze allebei heeeeel rustig van hier.

Succes, ik weet dat het allesbehalve leuk is om je kind zo overstuur in bed te hebben :frowning:

Ik heb het gevoel alsof hij pijn heeft. Want zo ken ik hem helemaal niet.

Het is niet gewoon driftbui, het is echt helemaal overstuur zodat hij zowat stikt… als ik hem neer leg in bedje en er bij gaa zitten werkt het niet word hij alleen maar bozer van.

Hij slaapt nu net sinds 22.05 u, en is vanaf 15.30 u wakker geweest, hij was kapot maar hij bleef maar huilen en huilen. (heb zelfs mee gehuild.)

Misschien dat je hem kunt badderen echt voor het slapen gaan, deed ik ook altijd bij Q worden ze lekker rozig van.

Ik zou hem eerst even medisch laten checken op bijv. ooronsteking.

Een poosje terug had mijn zoontje het ook. Hij huilt sowieso zelden, alleen af en toe even 1 minuut voor het slapen omdat hij geen zin heeft, maar toen ook opeens 's avonds helemaal overstuur. We hebben het toen gekoppeld aan het KDV. Afgelopen week is hij niet geweest, en heeft ook niet gehuild, dus bij hem zal het wel wennen zijn denk ik. Wij hebben hem gewoon bij ons gehouden tot hij echt helemaal moe was. Dat werkte, dan legden we hem weg en sliep hij zo.

Maar je zegt dat hij wel heel moe is, tjonge, lastig zeg. Ik hoop dat het snel over is! Sterkte ermee!

Vandaag ging het beter, we houden vanaf nu even goed per schema bij hoeveel hij eet, slaapt en dergelijke, misschien kunnen we er iets uit opmaken.

wij hebben het ook gehad, maar bij ons zei het CB dat het gewoon een verwerkingsmoment is omdat die kleintjes nu van alles gaan registreren. echt paniek en krijsen en over de zeik gaan, maar dat ging vanzelf weer over.



in ieder geval succes!

Dank je voor de geruststelling.

Hoelang duurde zo een huil moment bij jullie?



Ik kan het koppelen aan evt aankomend sprongetje of aan de warmte, maar ik weet het gewoon niet meer.



Hij sliep vanmorgen onwijs moeilijk in 3 kwartier bezig geweest, vanmiddag ruim 3 uur voor 1 uurtje slaap! en wederom begint hij nu al weer een uur aan het huilen …



Ventilator staat aan bij hem, maar het blijft warm… daar kan ik niks meer tegen doen verder…

Heeft hij geen dorst. Mijn dochter wil met dit weer echt om de 1 a 2 uur drinken. Jij geeft toch ook bv?

Hier ook last van de warmte hoor…maar ja wie niet :roll: .

We hebben de HAP gebeld, hij poept wit slijm, en spuugt alles wat hij binnen heeft gekregen uit. We moeten over 15 min terug bellen om te melden of hij slaapt of niet, anders om 21.10 melden.

Hij slaapt nu, nog voor we de afspraak hadden, hij moet nu genoeg drinken (dus evt water geven.) en moregn naa de HA.

:hug: Sterkte zeg, ik denk ana jullie!

Hoop dat het morgen dan weer goed gaat, en dat je van de huisarts wat te horen krijgt! Veel sterkte iig :hug:

Hoe is het nu met jullie? :-*

Gaat redelijk goed, we hebben met de HA gepraat en Riley krijgt extra ORS toegediend.

Jeetje Sweet-Love wat naar allemaal wat er met Riley aan de hand is.

Hopelijk voelt hij zich snel beter!

Heel veel sterkte zeg! Wat vervelend allemaal…