Eten jullie kindjes rijst? Ik kan voor Joost bv geen nasi maken want zodra hij al die droge korreltjes rijst in zijn mond krijgt duwt hij ze er met zijn tong weer uit. Het lukt alleen maar als ik het heel nat maak met bv een sausje… Hoe doen jullie dat?
Thomas eet geen rijst, ten eerste vind hij het niet lekker en ten tweede hebben wij een houten vloer met vrij brede naden tussen de planken… nou daar kan je met een pincet de rijst korrels tussenuit halen als hij ze eet… :snooty:
Ik ben niet vies van een flinke kliederpartij maar rijst vind ik bende…
Sebastiaan lust graag rijst. Met of zonder een beetje saus, maakt eigenlijk niet uit. 'k Moet er af en toe om denken dat hij ook eens aardappelen krijgt :mrgreen:
Groetjes,
Heleen
Anne vind rijst ook heerlijk, en brassen? Tja daar is de stofzuiger goed voor toch?
Amy zit ook al geregeld aan de rijst…hier geen droge korrel, maar een mooie zachte korrel die goed gaar is. Ik gebruik Basati rijst, misschien scheelt dat :think:
Hmm ik kan dat wel heel simpel zeggen , want het werkt niet voor iedereen zo, maar “wachten tot hij er aan toe is”
Joost wilde ook ab-su -luut geen rijst Zelfde verhaal als jouw Joost Ook macaroni vond hij daarom smerig. Dat was raar in zijn mond. op een gegeven moment heeft hij een hap nasi van me meegegeten en toen lustte hij het wel Gisteren heeft hij voor het eerst macaroni gegeten. :thumbup:
En, mocht dit je niet de oplossing lijken, misschien is dan ragout iets? dat is nog redelijk voedzaam afhankelijk van wat je er in doet natuurlijk