Ik hoor steeds meer slechte verhalen over de ANWB.
Weet iemand misschien een goede rijschool in Amsterdam (diemen) met een grote slagingskans en spoekpakketten?
Misschien heeft Fiep nog een tip :silenced: :mrgreen:
Succes, leuk hoor voor je dat het kan! :thumbup:
kan je er helaas niet aan helpen, kan alleen idd erg negatief doen over de anwb.
Misschien eens op zo’n vergelijkingssite ofzo kijken of ze daar ook rijscholen bij op hebben staan.
ik zou volgens de anwb 40 lessen nodig hebben, en geen idee hoeveel geld kwijt zijn. 2 jaar geleden mocht ik examen aanvragen maar was ik te ver in mijn zwangerschap om voor de bevalling nog te kunnen afrijden dus was ik gestopt) Na een les bij mijn oude instructeur zou ik 10-15 lessen nodig hebben en ook al nam ik 40 lessen bij hem dan was ik nog 300 euro goedkoper uit
Ik heb alleen ervaring met de rijschool waarbij ik gelest hebt, verkeersschool joro, en was daar erg tevreden over.
Anders even op de site kijken rijschoolgegevens.nl en dan personenauto’s aanklikken. Dan kan je de slagingspercentages zien en als ze die hebben de website :thumbup:
Mn vriendin reed bij rijschool Sabrina op hoekje Rijnstraat/Vechtstraat (praktisch naast Kennedylaan) en zij had hem in een les 20 geloof ik, en was erg over ze te spreken. Maar of de slaginskans enzo goed is, dat weet ik niet. Succes he :thumbup:
Ik heb zelf les gegeven voor de Anwb en je word er gescreend op je slagingspercentage,is al een paar jaar terug maar gek dat die zo achteruit zijn gegaan.
Mag ik vragen wat voor slechte verhalen je hebt gehoord?
Ik kan je in Amsterdam eo niet helpen,Rotterdam was makkelijker geweest.
Succes met je lessen,je gaat vast een goede rijschool vinden.
Groetjes,Maria
Ik ben ZO te spreken zeg, over de ANWB… echt 100% top tevreden, kan dus per regio verschillen dus…
Succes iig…
@maria33 wrote:
Ik heb zelf les gegeven voor de Anwb en je word er gescreend op je slagingspercentage,is al een paar jaar terug maar gek dat die zo achteruit zijn gegaan.
Mag ik vragen wat voor slechte verhalen je hebt gehoord?
Ik kan je in Amsterdam eo niet helpen,Rotterdam was makkelijker geweest.
Succes met je lessen,je gaat vast een goede rijschool vinden.
Groetjes,Maria
Schijnbaar geven ze wel goed les maar niet volgens de eisen van het CBR.
Er waren een paar collega’s die dus gewoon auto konden rijden maar zakten omdat ze gewoon ‘verkeerde’ dingen hadden geleerd.
Ik heb het wel over Amsterdam he. Hoe het verder in Ned zit weet ik natuurlijk niet.
Misschien gekke vraag maar lestte die allemaal bij dezelfde instructeur dan?
Als dit namelijk het geval is dan zou ik dus contact opnemen met de anwb en het probleem voorleggen.
Vergeet niet Madre er zijn heel veel gezakte die de rijschool/instructeur de schuld geven maar eigenlijk zelf keer op keer dezelfde fout maken ondanks herhaaldelijk corrigeren van de instructeur.
Ik vind het moeilijk te oordelen,weet dat de Anwb voorheen bleef checken of je slagingspercentage op peil bleef was dit niet het geval en verbeterde dat niet dan raakte je je erkenning kwijt.
@maria33 wrote:
Misschien gekke vraag maar lestte die allemaal bij dezelfde instructeur dan?
Als dit namelijk het geval is dan zou ik dus contact opnemen met de anwb en het probleem voorleggen.
Vergeet niet Madre er zijn heel veel gezakte die de rijschool/instructeur de schuld geven maar eigenlijk zelf keer op keer dezelfde fout maken ondanks herhaaldelijk corrigeren van de instructeur.
Ik vind het moeilijk te oordelen,weet dat de Anwb voorheen bleef checken of je slagingspercentage op peil bleef was dit niet het geval en verbeterde dat niet dan raakte je je erkenning kwijt.
Dank Maria, je geeft mij ook even een andere kijk. Ik vind het namelijk heel erg moeilijk om te kiezen. Ik ga namelijk een spoedcursus doen en het is al bijna te laat als je er achter komt dat je je niet prettig hebt gevoeld.
Hier ook bij de anwb gelest. In Breda. Nog niet eens zo lang geleden. En ik kan niet meer zeggen dan dat ik hartstikke tevreden ben.
Heb overigens ook een spoedcursus gedaan. Ben niet meteen geslaagd, maar dat had meer met mijn eigen onzekerheid te maken dan met wat anders.
Goedemorgen Madre,
Gewoon doen hoor,
Anwb erkend ben je niet zomaar,het is geen sticker die je koopt ,je moet wel resultaten kunnen laten zien.
Dus ga voor die intake les en neem een sproetje
Rij jij voor de winter nog rond in je auto :mrgreen:
Succes