Hmm.
Volgens teletekst zouden er hier in het noorden vandaag gewoon weer bussen rijden. Maar mijn moeder woont aan de doorgaande weg en heeft het een beetje in de gaten gehouden en heeft vandaag geen bus voorbij zien komen (kan natuurlijk zijn dat ze altijd net voorbij reden op het moment dat mn moeder niet keek, maar ik zie normaal altijd wel een keer een bus daar, zeker als ik er op ga letten). :think:
Volgens teletekst wordt het hier morgen ook heel erg koud met 's ochtends kans op (natte) sneeuw…
Natte sneeuw en min nul = glad?
Kortom, zouden de bussen morgen wel rijden?
Zou het erg leuk voor Th vinden als hij morgen weer naar school kan namelijk, maar heb geen zin om weer voor Piet Snot een tijd bij de bushalte te staan (zoals voor de vakantie).
Iemand die dat weet, of waar ik dat kan vinden?
En is teletekst een beetje betrouwbaar/ up to date? :think:
hier in lwd rijden ze gewoon ook stadsbussen op de grote wegen is er ook “niks” aan de hand
Enige waar je daar duidelijkheid kan krijgen is Connexxion. Elk geval als die bij jou rijd?
En daar staat geen storing vermeld, en ook op 9292ov niet.
En daar moet je meestal wel van uit gaan, hier rijden de bussen ook gewoon, terwijl er hier niet gestrooid is, en de weg wel vol ligt met sneeuw en ijzel.
De grote wegen zijn normaal te bereiden, en als je moeder de bus niet heeft gezien, misschien reden ze wel, maar zat ze net op de wc, of je weet maar nooit?
De bussen hier zijn van Qbuzz (net nieuw).
En hier is noord Drenthe. De bussen reden hier gister bijvoorbeeld niet door de gladheid op de kleine wegen, waar mijn bus ook over moet, vandaar dat ik het me af vroeg .
Hahaha ja mn moeder zal wel gewoon op de wc gezeten hebben ( meestal als ik haar bel dan belt ze me ff later terug omdat ze op de wc zat :mrgreen: :lol: ).
Als ze niet rijden, staat dat op hun website.
3-01 Bussen rijden volgens dienstregeling
zondag, 3 januari 2010
De bussen in Groningen, Drenthe en Zuidoost Fryslân zijn vanmorgen volgens de zondagsdienstregeling vertrokken.
Wij raden u aan voor de zekerheid wel rekening te houden met extra rijtijd en vertragingen in geval van eventuele plaatselijke gladheid en sneeuwophoping.
Onze excusus voor het ongemak en wij houden u via deze website op de hoogte.
Ik hou het in de gaten! :thumbup:
En de bus vertrok?
Hier (boven Dokkum) rijden wel gewoon bussen. Zo glad is het ook helemaal niet hier op de wegen, wel veel sneeuw gevallen afgelopen dagen maar dat is allang weer onder controle.
leeuwarden rijden ook gewoon bussen
hier in de buurt van drachten rijden ook bussen