rijbewijs kwijt

Ik heb pas geleden een kleine aanrijding gehad, in file stond degene voor me bovenop zn rem en ik knalde erop.

Nu zijn we bezig met de schadeformulieren, maar kan ik mn rijbewijs gewoon nergens vinden :shock: Ik heb het nr echt nodig ivm de verzekering, nu opgeven als vermist en een nieuwe regelen is niet de oplossing, want die geldt dan vanaf dat moment en niet toen de aanrijding.

Heeft iemand enig idee of je je rijbewijsnummer ergens op kunt vragen?

Heb je daarvoor nooit eerder een schade gehad, miss. via de verzekering ?

Vaak moet je daar ook een rijbewijs nummer voor invullen ?

Of ergens voor een ID gebruikt: uitkering, banken, uitzendbureau’s ?

eerste wat ik dacht is de gemeente? Je gegevens zullen allemaal wel ergens in een bestand staan ???

Succes, en hopelijk is alles snel geregeld…

Bij de RDW in Veendam

Inlichtingen uit het register

U kunt een verklaring opvragen waarin staat hoe u geregistreerd staat in het Centraal Rijbewijzenregister. Deze verklaring heet een echtheidsverklaring.

Wat is een echtheidsverklaring?

Een echtheidsverklaring is een verklaring afgegeven door de RDW in de Engelse taal, waarin staat of u met een rijbewijs geregistreerd staat in het Centraal Rijbewijzenregister. De verklaring bevat gegevens van uw rijbewijs, onder meer persoonsgegevens, rijbewijsnummer, afgiftedatum en categorieën.

Hoe kom ik aan een echtheidsverklaring?

Voor het aanvragen van een echtheidsverklaring kunt u het aanvraagformulier ‘Aanvraag echtheidsverklaring Nederlands rijbewijs’ onder aan deze pagina downloaden. Het volledig ingevulde aanvraagformulier stuurt u samen met een kopie van een geldig identiteitsbewijs op naar de RDW. Het adres is:

RDW, Unit Rijbewijzen

Postbus 9000

9640 HA Veendam

staat op de autoverzekering zelf het nummer van je rijbewijs niet??

@Fietje wrote:

staat op de autoverzekering zelf het nummer van je rijbewijs niet??

Volgens mij niet.

Volgens mij ook niet hoor.

Hopelijk krijg je het allemaal gauw geregeld.

Ik heb geen auto dus daar staat ie zeker niet. Bedankt iig, rdw dus!