Richtlijn huilbaby's van de baan

Richtlijn huilbaby’s van de baan



:dance:



en :clap: voor het Nederlands Instituut van Psychologen en de Lactatiekundigen en alle anderen van borstvoedingsorganisaties en andere instanties die er zoveel werk in hebben gestoken om de bezwaren aan te geven waarom deze richtlijn niet preventief in het kraambed al ingevoerd mocht worden.



maakt een vreugdedansje

Had het net gelezen! :thumbup:

Power to the people! :stuck_out_tongue: :mrgreen:

Tja, ik zelf heb er wel goede ervaringen mee. Bij Lucas werkte het wel (hij krijste 13 uur per dag) en na behandelingen bij een manueel therpeut voor zijn KISS syndroom, het inbakeren en de rust en regelmaat en het laten huilen ging het binnen een paar weken naar 6 uur per dag en na nog wat weken erbij naar 3 uur per dag.

Ik ben er dus wel een voorstander van…

Nou ik kan dat dus niet he. Laten huilen. Ik heb voor mijzelf 5 min volgehouden en daarna ga ik toch echt naar hem toe en aai hem over zijn bolletje zodat ie wat rustiger wordt.



Wat ik verder van het artikel vind… tja, ik zou zelf mijn kind dus niet een half uur laten huilen, dat kan ik gewoon niet, dus in dat opzicht vind ik het prima dat het van de baan is. Aan de andere kant kan het voor sommige ouders en baby’s wel werken.

De aanpak is op zich niet van de baan, het wordt alleen niet als een standaard richtlijn die aan ALLE ouders wordt verteld aangenomen. Dus het wordt nu meer per situatie bekeken en ik denk dat dat alleen maar goed is.

@blue_fairy wrote:

De aanpak is op zich niet van de baan, het wordt alleen niet als een standaard richtlijn die aan ALLE ouders wordt verteld aangenomen. Dus het wordt nu meer per situatie bekeken en ik denk dat dat alleen maar goed is.
Ons is toen niets verteld, heb zelf het boek van Ria Blom ontdekt :wink: