Ow ow ow, mijn ribbenboog doet zooooo pijn. Heb nog niet het idee dat ik een kop of een kont er tegenaan voel. Wie herkent het, wn kúnnen we er iets aan doen?
Uhh bevallen 8) , nee das flauw :oops: .
Herkenbaar ja, is er wat aan te doen nee.
Sorry meid nog even doorzetten dus :hug:
Ik heb er nog geen last van, ik zag pas vandaag voor het eerst m’n buik op en neer bewegen. Mijn beebje heeft de ruimte nog.
@mamma van sharondenise wrote:
Uhh bevallen 8) , nee das flauw :oops: .
:lol: :lol: :lol:
je kan ook tegen de kleine zeggen indalen!! indalen!! :lol: :lol: :lol:
maar denk dat je even een paar weekjes gedult moet hebben en dan is het vanzelf weer over :hug:
ja precies!! INDAAAALENNN
ik heb er nu ook echt last van, het komt door de groei van de baarmoeder en het verschuiven van de rest van je ingewanden enzo, de ribbenboog vanaf nu echt iets moet wijken.
Zodra het kindje gaat indalen krijg je daar weer ruimte.
Ik kan nu ook maar hele kleine beetjes eten, het zit echt allemaal in de verdrukking daar, auuww:)
dus spreek je beeb maar eens streng toe: En nu indalen!!
@Angel & Luna wrote:
@mamma van sharondenise wrote:Uhh bevallen 8) , nee das flauw :oops: .
:lol: :lol: :lol:
je kan ook tegen de kleine zeggen indalen!! indalen!! :lol: :lol: :lol:
Jep. Heel flauw maar wel helemaal waar. Hieke lag tot 32 weken in stuit met haar hoofd tegen de ribben aan te douwen. Kan je zeggen dat is minstens zo pijnlijk als voeten. :shifty: Voel nu nog een beurse plek, en ze is ruim 2... Nadat ze draaide en indaalde werd het wel beter, maar bleef gevoelig.
Ik weet het, Senna lag tot week 38 in stuit en een harde schedel tegen je ribben is heel wat minder prettig dan die dikke kont van haar! :mrgreen: Ik kreeg uiteindelijk gewoon een blauwe plek!
Echter; ik voel nu helemaal geen bips of hoofd tegen mijn ribben aan nog. Dus waarom doet het dan zo pijn???
Het kan ook een zenuw zijn die knel komt te zitten.
Een ontzettend rot gevoel is dat. Ik kon op een gegeven moment alleen nog maar overdreven rechtop zitten en aangezien beide kinderen nogal lang waren, ging het na het indalen niet over. Niet echt lekker dus…
Hopelijk wordt het bij jou snel weer beter :thumbup:
Groetjes,
Heleen
@Heleentje wrote:
Het kan ook een zenuw zijn die knel komt te zitten.
Een ontzettend rot gevoel is dat. Ik kon op een gegeven moment alleen nog maar overdreven rechtop zitten en aangezien beide kinderen nogal lang waren, ging het na het indalen niet over. Niet echt lekker dus…
Hopelijk wordt het bij jou snel weer beter :thumbup:
Groetjes,
Heleen
En die klemmende zenuw, dar heb ik nu dus nog steeds last van.
Als ik iets te voorovergebogen zit dan gaat die weer in de klem heel erg irritant.
Marion ik lees dat je er bij Senna ook zo’n last van had en misschien is dat dan nog een overblijfsel daarvan.
Het blijft namelijk een gevoelig plekje, jet heeft waarschijnlijk weinig nodig om weer pijn te gaan doen.
Sterkte meid :hug: , nog 12 weekjes :dance:
Gisteren bij de vlos geweest. Baarmoeder zit nog niet daar, maar ze voelde het kindje toch vlak onder dat plekje bewegen. Dat kind hier binnen in mij rekt de baarmoeder dus zover uit dat het inderdaad langs mijn ribbenboog komt. Ik wist het ook wel. Sterk kind is dit hoor. Ik voelde het al zo vroeg en ik voel het nu ook echt steeds verschuiven enzo… Pfff…
Verder alle waardes een beetje op het randje; HB op de grens, Bloeddruk voopr mijn doen wat te laag en een ischias… zuuuuuucht… De floradix, ferro en de vitamientjes zijn dus in huis!
dus dit wordt gewoon een jongetje
hopelijk kun je je bloeddruk en vooral je Hb weer een beetje opkrikken :thumbup:
:-* Heleen
Indalen helpt niet altijd hoor! Nogmeer indalen wordt uitdalen bij mij, en mn ribben zijn zeer gekneusd van binnen!
Sterkte!