Nou vind het knap als je onder die spoilers durt te kijken :thumbup:
@schoen wrote:
Is die hooiwagen al gesignaleert ergens?
Yep, bij ons in de bijkeuken ! Maar deze mat geen 18 cm maar 10… Misschien was het een baby

@Karin2 wrote:
@schoen wrote:Is die hooiwagen al gesignaleert ergens?
Yep, bij ons in de bijkeuken ! Maar deze mat geen 18 cm maar 10… Misschien was het een baby![]()
Oeps vind tien ook al behoorlijk hoor :lol: :lol:
Kom de eerste tijd niet bij je koffie leuten hoor! :lol:

Is een hooiwagen hetzelfde als wat ook wel een langpootmug genoemd wordt??
Of stel ik me nu erg blond op??
Gr Caroline
hihi bella, je zegt het zelf he!! een beetje BlonT is het wel…maar dat geeft niet hoor, je bent er niet minder om :-*
Een langpootmug kan namelijk vliegen…en een hooiwagen alleen als jij m gooit :mrgreen: liefst naar buiten.
Hooiwagen is een spinnensoort en die andere een muggensoort.
Duidelijk??? :mrgreen:
groetjess Jiska
Hier op 10 hoog ook nog niet gezien :mrgreen: En dat ze weg mogen blijven…brrrr :roll:
Ik vind deze dus helemaal niet eng. Die dikke zwarte spinnen met die vetgemeste lijfjes vind ik veel enger :shifty:
De hooiwagens zijn best lief, ze verroeren zich ook niet tegenover die andere viezerds die zo rap achter het schilderij schieten en je eigenlijk niet zeker weet of ie er nog wel zit :shifty:
Ook ik zou veeeeeeel minder moeite hebben met die grote hooiwagen, dan die vieze zwarte spinnen… Daar ben ik helemaal panisch voor!!
Ik kan een hooiwagen ook beter hebben, maar een van 18 cm… :think:
Het lijfje is echt mini hoor, het zijn alleen de poten (zonder haren!) die zo lang zijn.
Ik heb liever helemaal geen spinnen :mrgreen:
Nou deze vallen nog mee vind ik. Die vieze dikke kruisspinnen zijn pas eng.
:shock: