Over 2 weken gaan we met z’n 2en nog een keer een heerlijk weekendje/nachtje weg voordat de kleine er is :inlove:
We overnachten in Oeffelt (grens N-B/Limburg nabij Gennep,Boxmeer, nouja de gene die in de buurt wonen weten 't wel :mrgreen:).
Ik heb geen zin om echt op zoek te moeten gaan naar een leuk restaurantje voor de zaterdagavond, heb liever een beetje een idee waar we 't zouden moeten zoeken
Gewoon een ‘normaal’ restaurant (geen tapas/chinees/mexicaans etc), niet té chique, A. is er 1 van wat ie niet kent, eet ie liever ook niet :mrgreen:, en houden beiden van vlees :drool:
Iemand een tip/idee?
ik kom uit de buurt…hm ja wat ik wel lekker vind, is het wokrestaurant in heijen, daar kun je laten wokken wat je wil en er is ook friet (maar hier ben je vast niet naar op zoek)
wat ook leuk is, is El Paso in goch (dl)
Old Inn in gennep (of is het ottersum, ff googlen)
het huukske in langenboom (buffetrestaurant)
ik denk dat de opties in goch en langenboom ong. half uurtje rijden is, de andere 2 10 tot 15 minuten.
Dankje voor je antwoord
Zal even de sites/menukaart ervan bekijken.
Ik kijk altijd even op eet.nu hartstikke handig!
Had er nog nooit van gehoord, maar wel een handige site ja! dankje.
of gewoon in cuijk of boxmeer kijken. vind goch of langenboom al aardig uit de richting. :oops: maar dat is persoonlijk
wat een heel goed restaurant in Oeffelt is Bloemers… wel iets aan de chique kant.
Boxmeer T’ Drummerke
en damm hoe heeft die andere :think:
Boxmeer zit zowiezo veel hoor… als je het centrum inloopt dan kom je er al meerdere tegen…
Cuijk. De heerenwaard… errruuuggg goed… :drool:
Hemels. maar ben ik al lang niet meer geweest.
Old Inn is een normaal en goed restaurant.
In Gennep zit de Stadsherberg, maar weet even niet of hun ook avondeten hebben, (is van dezelfde eigenaar als old inn)
heb je vragen dan gil maar…
hoeft denk ik niet te verklappen waar ik woon… :lol:
hoe was het?