restaurant in Zutphen of omgeving?

Hubbie en ik willen uit eten gaan in Zutphen zaterdag. Dat was nog een sinterklaascadeautje van mijn ouders :eh: :mrgreen: Ikzelf woon al 12 jaar niet meer in Zutphen en mijn ouders gaan eigenlijk alleen uit eten bij de Italiaan. Weeet iemand een leuk restaurantje en niet te duur uiteraard in Zutphen of omgeving?

Alvast bedankt :thumbup:

kuzzz

Ik zal het vanavond mijn man eens vragen, die weet vast wel leuke restaurantjes waar je lekker kunt eten!

Heb je nog een voorkeur; chinees, grieks of wat dan ook?

nou liever geen chinees maar verder maakt het eigenlijk niet zo uit.

Alvast bedankt!

kuzzz

In het Berkel hotel zit een erg goed vegetarisch restaurant… Zeker de moeite waard!

Verder kom je in het centrum genoeg restaurantjes en eetcafeetjes tegen…

Er zit in de wijnhuistoren (beneden) (is centrum) een heerlijke tapasbar en daarboven een erg goed Italiaans restaurant.

Eet lekker!

in de laarstraat zit een toko heeft lekker indisch eten.

is een winkel met een lopend buffet er bij.

schenken er geen alcohol en de buffet sluit helaas wel al om 19.30 maar lekker eten!!!

groetjes annie

nou een toko vind ik wel lekker maar dan wel een afhaalmaaltijd. Opa en oma passen op dus we willen er een gezellig avondje van maken en niet te vroeg thuis zijn :wink:

kuzzz

IN DE LAARSTRAAT NAAST DE SLAGER HELEMAAL ACHTER AAN KAN JE OOK LEKKER ETEN , IK WOON OOK AL EEN TYDJE NIET MEER DAAR DUS WEET EVEN DE NAAM NIET … OHH W8 ME ZUSJE HAHA EERDER WAS T RUIF NU HEET T DE GRACHT.

VERDER IN VOORST BIJ HET STEAKHOUSE :lol:

ORIENTAL ONDER AAN DE MARKT , PELIKAANSTRAAT

IJSSELPAVELJOEN

SUCCES GROETJES LOES

in deventer kan je ook lekker eten bij theater de bouwkunde (zit restaurant bij) maar is volgens mij toch wel iets verder weg dan omgeving zutphen

In Zutphen op de Nieuwstad zit De Balkan en verderop in de straat ook nog een Grieks of Turks restaurant.

In Voorst zit Ribhouse Texas waar je heerlijk kunt eten (heb er zelf nooit gegeten, maar schijnt lekker eten te zijn en gezellig daar)

Veel plezier en eet smakelijk!

Ik vind zelf Bij d’n open haard op de markt erg ok!! Oud hollandse gerechten en bediening enz. Erg lekker en redelijk uitgebreide kaart

Heb daar heel lang geleden een x gegeten in “De gelaarsde kat” o.i.d. :think: Was lekker, maar meer een soort bistro-achtig iets, volgens mij… Misschien is het er ook niet meer :lol:

Heb ff gekeken in de telefoongids, het bestaat nog!

dank jewel voor jullie reacties :thumbup: We zijn er nog steeds niet uit en gaan morgen op de bonnefooi kijken waar we gaan eten maar hou jullie tips zeker in mijn achterhoofd. Ik laat jullie het weten.

kuzzz

Tja hier een geimporteerde Zut-burger. 8) MIjn allerfavo’ste restaurant is toch echt wel de Griek Delphi. :drool: Ow het water loopt me nu al in de mond helemaal als ik denk aan hun overheerlijke ovenschotels!

Maar de Gelaarste Kat is ook lekker al moet ik daar na 4 jaar hier wonen nog steeds mee naartoe genomen worden door manlief :angel: 8) De Carpacio schijnt echt lekker te zijn daar! :thumbup:

Eet smakelijk alvast en kom zeker nog eens gluren wat het is geworden. :mrgreen:

Ik ben net terug van een etentje in een wokrestuarant. Was eerst de oude bochelaar. Ik weet zo even niet hoe het nu heet, maar het is richting Vorden. Klein stukje buiten Zutphen. Was erg lekker eten daar. Prima voor elkaar. En dan weet ik nog een tentje waar ik ook zo de naam even niet van weet. Lekker hè, heb je wat aan :lol: Zal even voor je zoeken.

Das de wok maxis… Is lekker, maar leuk als je met een groep bent… Met z’n 2tjes lijkt het me helemaal niets!!!

we zijn terug 8) en het is uiteindelijk Delphia de Griek geworden. Het eten was echt :drool: maar de inrichting viel erg tegen. Erg uit de tijd en ook een aantal dingen stuk( lampjes en bestickering raam). Maar toch een heerlijke avond gehad :wink:

kuzzz

Dat is het belangrijkste, toch :wink:

psies :mrgreen: