Restaurant in Harderwijk

Binnenkort gaan de meiden een nachtje bij opa en oma slapen. En dan gaan wij maar meteen een keertje samen uit eten, in Harderwijk. Harderwijk kent leuke restaurantjes, dat weet ik. Maar wie weet nog een leuk, gezellig en goed restaurant dat wij nog niet kennen?

Welke ken je wel al?



Dr zijn er genoeg!

Ik vind dat je bij Tennessee lekker kunt eten, en ook 't Bakhuus is erg gezellig.

Maar dan moeten jullie er wel van houden om bij een steakhouse te eten.



Wij zijn erg gek op, dus iets anders kan ik je ook niet aan helpen, haha.

Da gabriel! Heerlijk. Als we maar een beetje in de buurt zijn dan gaan we daar eten. Meestal in de zomermaanden omdat we dan regelmatig van het noorden naar utrecht gaan ivm verjaardagen.

En mijn man gaat er vaak naartoe als hij italiaanse collega’s uit de meubelwereld op bezoek heeft.

Marjolein, we zijn al eens in Mama’s Volle Pot geweest, bij Fuego en bij De Graaf van Gelre. Heb jij nog andere ideeen?



Tamara, steakhouse vinden we op z’n tijd wel lekker, maar we zoeken nu even iets anders.



Da Gabriele ziet er goed uit, ik heb even op de site gespiekt.



Bedankt voor julllie reacties!

Ratatouille is ook een echte aanrader, lekker sfeertje, fijne bediening en heeeeeerlijk eten! Vorig jaar voor 't eerst geweest, maar staat binnenkort alweer op de planning!

Ratatouille had ik ook al gegoogled, maar ik vond de prijzen behoorlijk. En dat kwam deze maand niet erg uit. Maar dat gaan we later vast een keertje doen.



Uiteindelijk is het Da Gabriele geworden, we hebben daar gisteravond heerlijk gegeten. Hmmm! :drool: Leuke en attente bediening, mooi restaurant, goed gegeten. Lekker hoor, om weer eens met z’n tweetjes uit eten te gaan.



Bedankt voor de tip, Ariel!

Graag gedaan! En in de zomer met heel mooi weer gewoon nog een keer gaan. Dan is het op hun terras ook heel goed uit te houden :smiley: