restaurant in assen??

mijn man en ik gaan een weekendje naar westerbork saampjes…

en zaterdag gaan we shoppen in assen en we gaan daar ook uiteten,

wie weet een leuk lekker restaurant in assen e.o???

mag van alles zijn :smiley:

Restaurant de Gulle Gans.

s’Middags in de Gans ernaast even lunchen en s’avonds in de grote gans dineren :drool:

@Karin2 wrote:

Restaurant de Gulle Gans.

s’Middags in de Gans ernaast even lunchen en s’avonds in de grote gans dineren :drool:

ik zeg, doen :thumbup:

Ik sluit me bij Karin en mamaMarije aan :thumbup:

Veel plezier!

De Moriaan

wat wij zelf wel heel leuk vinden is yankee doodle dit is een american buffet restaurant

Yankee Doodle (zit vlak bij ons in de buurt trouwens) vind ik meer een restaurant om met een groep uit eten te gaan. Het is ook leuk voor kinderen.

Gulle Gans is een echte aanrader inderdaad voor als je met z’n tweetjes heerlijk uit eten wilt.

Ook vind ik het Argentijnse Restaurant El Bando erg goed.

@Marlia74 wrote:

Yankee Doodle (zit vlak bij ons in de buurt trouwens) vind ik meer een restaurant om met een groep uit eten te gaan. Het is ook leuk voor kinderen.

Vind ik idd ook… we zijn er 1 keer met de kids geweest en dat was erg leuk, maar zou er niet snel gezellig met z’n tweetjes heen gaan.

(en ook voor ons is het vlakbij :lol: , jammer dat het fietspad aan die kant van de weg er niet meer is)

thanx voor de tips

yankee word hem niet want dat vinden we idd leuker met ons kindje erbij!! de gulle gans word vaak genoemd dus die zal wel :thumbup: zijn ik zal vanavond even google samen met man lief!

Wittebrug (aan de vaart) heerlijk eten voor weinig geld. Leuke mensen. Gaan we graag heen!

@Cariska wrote:

Wittebrug (aan de vaart) heerlijk eten voor weinig geld. Leuke mensen. Gaan we graag heen!

Zeker! Maar ook in het wknd erg druk.

Bij De gulle gans kun je inderdaad lekker eten.

het is niks geworden in assen… wel langs de gulle gans gelopen en zag en super uit… maar om half 3 had ik zo’n pijn aan mijn been dat we terug moesten naar het hotel… :frowning: dus hebben we daar gegeten… was ook erg lekker gelukkig!

volgende keer gaan we dus later shoppen… :?

Ach wat jammer!

Wat had je dan aan je been ?

ik heb hielspoor maar heb er wel een zooltje in, maar goed al een tijdje ging het goed en gister trok het door het hele been… vandaag ook de hele dag met de been de lucht in zooo leuk een weekend weg… :frowning: