Restaurant Etenstijd in Tilburg

Wie is daar weleens geweest en hoe is dat bevallen?



Wij willen deze week een keer daar eten, schijnbaar is er ook een grote ruimte waar de kinderen vermaakt worden, dus lijkt ons ideaal!

Hoi Anne-marie!



Wij zijn er een paar maanden geleden geweest en het is echt hartstikke leuk. En superlekker! Je moet niet aan de lijn doen ofzo :mrgreen: Wel is het met iets grotere kids leuker want het speelgedeelte is beneden. Je kijkt er niet op. Wij waren met een groep en zijn steeds tussendoor met de kids gaan spelen.

Oh ja, als je deze week nog wilt, weet ik niet of dat gaat. Je moet echt heel ruim van tevoren reserveren!!

We kunnen vandaag en morgen alleen nog op de 2e verdieping, dus als Tijn gaat spelen dan is dat 2 trappen af!



Maakt niet uit het is onder begeleiding, en Tijn is allesbehalve eenkennig en vermaakt zich altijd prima alleen of met andere kindjes!!!



Dus we gaan het maar doen vandaag!

hoi



ben er zelf nog niet geweest maar met kerst was er een documantere over het restaurant op omroep brabant zag er echt super uit.



wij willen er ook nog eens na toe laat ons ff weten hoe het geweest is :smiley:

Heee dat lijkt me leuk, laat ff weten hoe het bevoel daar; dan kunnen wij er ook een keertje heen gaan. Leuk zeg met entertainment voor de kids… :thumbup:

O dat klinkt heel gaaf! :smiley:

Nou ik ben er laatst geweest en als ik eerlijk ben, ik vind het niet geschikt voor hele kleintjes.(onder de 3/4 jaar)… Natuuuuuuuuurlijk wel als je er naast blijft zitten, maar aangezien je de kids niet kunt zien of in de gaten kunt houden vond ik het niet geweldig. En natuurlijk is er wel begeleiding (weet niet of dat altijd is…) maar dan nog. Ik ben heel makkelijk met de kleine, ook in “loslaten” , logeren e.d. maar ik zie hem liever af en toe voorbij schieten zeg maar :wink:



De hele opzet van het restaurant is dat je lekker kunt eten terwijl je kids zich ook fijn vermaken. Dat kan zeker, mits ze wat ouder zijn…



Weet je wat ook eventueel een optie is? Ga naar het buffet in het Efteling hotel :mrgreen: Daaraan zit een erg leuke speelruimte, heeeeeeeel erg geschikt voor de hele kleintjes (ballenbak) alles is zo zacht als in een indoor speelparadijs zeg maar. Iedere avond komt Doornroosje of Assepoester (of weet ik veel wie het figuur van de dag is :wink: ) een verhaaltje voorlezen en een liedje zingen… Erg leuk, dat valt hier heel goed in de smaak!

Ja leuk, is echt geweldig daar en ook voor de kleine kinderen.

Ben er pas geleden nog geweest met een groep van 30 man.

Beneden heb je echt een klauterbaan en ballenbad enzo, maar ook een leuke knutselbus waar ze uiteraard kunnen knutselen en worden geschminkt.

Ook is er een mini bioscoop, echt leuk!!!

En de laatste foto is een treintje, das het lopende buffet voor de kleintjes!!!

Ze mogen zelf hun ijsje maken ook echt een geweldig (druk) restaurant.

En die kleintjes worden in de gaten gehouden door medewerkers die beneden in de speelruimte aanwezig zijn.

Ze moeten natuurlijk niet té klein zijn he, ouder dan 1,5 jaar toch wel.











Oh ja op de site van etenstijd kun je een virtuele rondleiding krijgen dus kun je al een indruk krijgen misschien :wink:

Lucas is er ook al een aantal keer geweest, met opa en oma, en met zijn vader en die is er lyrisch over… echt heel leuk…



Ik wil er van de zomer ook een keer heen met hem… lijkt me geweldig!

Wij zijn dus vandaag geweest van 17:30 tot 19:30 voor 22 euro PP, ons helemaal rond gegeten pfffff…tjee wat is het daar lekker zeg!



En ik ben helemaal geen buffetmens, maar dit is erg goed!



Echte hollandse garnalencocktails, en nog 4 soorten cockails meer, carpaccio, vele soorten vis, vele soorten vlees (allemaal vers gegrild), groot dessertbuffet, en 5 soorten soep! Speciaal kinderbuffet.



Echt voor herhaling vatbaar, en Tijn…die heeft alleen soep gegeten en wilde naar de ballenbak, waar hij 1,5 uur heeft gespeeld. Wij gingen overigens wel steds als we naar beneden gingen om wat te eten te halen kijken hoe hij het vond. Maar zoals ik al verwacht had, had hij het reuze naar zijn zin.



Maar die tip van de Efteling ga ik ook zeker onthouden hoor!!!

Fijn dat het zo goed bevallen is zeg!!!



Ik vind het ook iedere keer lekker… En ruime keus uit van alles!