reserve Zetje tutknuffels gezocht

Ik ben dus op zoek naar de Zetje tutknuffel (dus niet de grote Zedje uit het kraampakket) , deze heb ik tijdens mijn zwangerschap gekregen van CZ en met mij velen denk ik.



Al een tijdje is dit Thomas z’n liefste bedvriendje, zonder zijn vriend om mee te frutselen slaapt het niet zo best. We hebben natuurlijk nog zo’n oranje geval want CZ was wel zo lief om bij een tweeling ook twee knuffels te sturen, maar inmiddels begint Lucas ook steeds dikker bevriend te raken met zijn exemplaar dus in geval van nood (iets met midden in de nacht bed incl. vriend onderspugen :sick: ) die zo lang aan Thomas geven wordt steeds lastiger. Dus een paar reserve exemplaren leek me wel een goed idee.

Wie oh wie heeft nog zo’n Zedje liggen die gezellig met twee kleine jongetjes wil knuffelen?







Ik weet dat ze via de shop van CZ te krijgen zijn dus echt een probleem is het niet om er aan te komen, maar ik dacht ik vraag eerst even hier in het kader van consuminderen/verspillingsbeperking of er nog een paar toevallig liggen te verstoffen.

Die heb ik liggen :mrgreen:

Hij ligt in de box, maar de kleine vind Zetje nog niet echt interessant dus mag je wat mij betreft gewoon hebben.