Rescue Pets, help!

Onze kleine meid heeft 2 jaar geleden met kerst deze pup gehad:

Maar we zijn het flesje kwijt! Het hondje jankt en andere ( magnetische) dingetjes werken niet.

Ik heb al gemaild naar de fabriek en daar kreeg ik een mail van terug met daarin dat deze hondjes en onderdelen niet meer geleverd worden.

We konden hooguit nog hopen dat de Toys R us ze nog hadden. Maar wij wonen helemaal niet in de buurt bij zo’n winkel en ik krijg z eook via de telefoon niet te pakken.

sKimberly zegt nu:“hondje doet huilen hè mama?”

"Niet huilen hondje! :frowning: "

Dat is zo hartverscheurend om te zien, ik heb het hondje maar even verstopt en ben dus dringend op zoek naar zo’n hondje met flesje.

Je hebt er meerdere hondjes van, o.a. deze:

Is er iemand die binnenkort naar de Toys R us gaat en dan even zou willen kijken voor ons? :pray:

Toy R us is over genomen door een andere speelgoedfabrikant . De winkels heten nu Toys XL.

Ik hoop dat je er nog aan kunt komen :pray:

:think:

Ik zit relatief dicht bij een Toys XL, die in Middelburg. En ik wil rond 15.30 op pad gaan naar een winkel ernaast, dus dreumes zou het vast niet erg vinden ook even daar binnen te stappen :lol:.

Als jij zou bellen naar die winkel (Tel: 0118– 606 738) en ze zouden het hebben, dan wil ik dat best voor je regelen!

hier zit een top 1 toys, heb daar gekeken voor je, maar ze hebben ze niet helaas.

heb je al eens op mp gekeken?

Marcella: Ik heb net gebeld en ze hebben ze niet meer.

Toch bedankt!

Knipoogje: bedankt voor de moeite! Ik heb al op marktplaats gekeken, maar daar staan andere Rescue Pets op en niet deze waar de oogjes van open en dicht kunnen en met flesje.

Ook op de amerikaanse sites zijn ze niet meer leverbaar.

ik heb je een pb gestuurd met wat linken. Misschien heb je daar wat aan.

Succes in elk geval met zoeken.

Dank je Juulke, je hebt pb terug!

Die ene is wel een Rescue Pet met flesje, maar die is toch anders. Deze is hier bij Blokker geloof ik ook te koop (geweest) en de verkoopster zei dat dit flesje met een ander systeem werkt.

Bedankt voor alle moeite!

Mn schoonzus werkt bij toy’s huppeldepup.

Ik bel dr ff voor je. :wink:

Super, dank je wel!

Ik heb dezelfde vorig jaar bij kruidvat gekocht…misschien hebben ze nog wat liggen

Ik ben hier ook al bij Blokker geweest, die verkochten ze een jaar of 2 geleden. Maar alles wat ze toen hadden is op.

Ik zou idd de Kruidvat nog kunnen proberen, maar hier gooien ze de spullen die over zijn na een bepaalde tijd met korting eruit en die hondjes hebben het hier nieteens gehaald tot de uitverkoop, ik had de op 1 na laatste.

Ik kan vragen of er toevallig nog ergens 1 achter is gebleven, ik ga het gewoon proberen.

Heb je ook een koe ect in de uitgave zitten… en beagle ect? rescua pals pets ?

Het is niet Rescue PALS maar PETS en dan ook nog de : “JUST BORN” versie, om het ingewikkeld te maken. :wink:

Als ik dit geweten had, had ik er destijds 2 gekocht.

ik stuur je even een pb met een link, via google gevonden

Sassie dank je wel. Ik heb inmiddels bericht terug gehad dat ook deze winkel op zoek is naar een flesje, behorend bij dat ene hondje.

Ze hebben bij mijn klantgegevens gezet dat ik ook een flesje zoek.

Heb ze inmiddels teruggemaild dat mochten hun een flesje vinden, ik er het enkele bruine hondje bij wil nemen.

Maar de zoektocht gaat weer verder, bedankt voor alle hulp! :-* :-*