Reportage nu op SBS 6 man die zwanger is

Echt bizar: twee mannen die zich hebben laten ombouwen, eentje heeft zijn baarmoeder nog en wordt dus zwanger, hoe kan je dat nou uitleggen aan een kind?

Ik vind het overigens ook wel bijzonder dat je je geen vrouw voelt en als man door het leven wilt gaan maar dat dan die oergevoelens om voor nageslacht te zorgen blijkbaar wel nog kunnen overheersen…

ik ben ook aan het kijken. ik vind het heel speciaal en ben blij dat ze gelukkig zijn met hun gezinnetje. toch ergens weet ik niet wat ik ervan moet vinden, niet dat ik er wat van te vinden heb :wink:

@Tante Soesa wrote:

Ik vind het overigens ook wel bijzonder dat je je geen vrouw voelt en als man door het leven wilt gaan maar dat dan die oergevoelens om voor nageslacht te zorgen blijkbaar wel nog kunnen overheersen…

Mannen willen soms ook wel eens kinderen alleen zij hoeven niet op zoek naar een draagmoeder.

Toen ze zwanger waren van de eerste was er ergens op KOK een topic over. Heb net ook stukken van de docu gezien - ik vind het vooral vreemd aan mijn ogen - een man die zwanger is en ligt te bevallen. Ik kan het uiterlijke plaatje iig niet rijmen.

Ik heb het ook net gekeken en ik was blij voor ze dat het voor hun ook gewoon mogelijk is !!

Je zag de liefde die ze naar elkaar en naar de kinderen uitstraalden, geweldig toch !! :inlove:

Ik vind het persoonlijk af en toe allemaal te ver gaan :oops:

Alles moet maar kunnen :hand:

hoewel hij er zelf anders over denkt (zij er anders over denken) vind ik dat je geen zwangere MAN bent als je gewoon beschikt over een baarmoeder.

Dan ben je een zwangere vrouw die voor het overige leeft als een man.

Verder denk ik: er zijn slechtere plekjes om geboren te worden als kind als het gezin van die 2.

@mamaMarije wrote:

hoewel hij er zelf anders over denkt (zij er anders over denken) vind ik dat je geen zwangere MAN bent als je gewoon beschikt over een baarmoeder.

Verder denk ik: er zijn slechtere plekjes om geboren te worden als kind als het gezin van die 2.

Helemaal mee eens.

Ik ben in slaap gevallen. Hoe is het afgelopen met het misverstand over de school? Mochten ze er nog terug komen?

@Roos wrote:

Ik ben in slaap gevallen. Hoe is het afgelopen met het misverstand over de school? Mochten ze er nog terug komen?

nee dat was dus een beetje een teleurstellend einde… je weet dus nog steeds niet hoe het hun nu vergaan is met school ed.

Vond het vooral voor die oudste jongen zo sneu.

Als je Asperger hebt is het niet te bevatten van de ene op de andere dag niet meer naar school.

Het eindigt met dat ze samen op de bank zitten en hij/ zij met de test zit ‘ik denk dat ik waarschijnlijk zwanger ben, zie jij ook een streepje, ben ik niet gek?’.

Kortom… een echte vrouw die zwanger wil worden :mrgreen: (want ik herkende mezelf daar helemaaaaaaaal niet in hoor :liar: heb bij de 2e ook te vroeg getest, maar toch een miniem streepje… en daarmee naar mijn man ‘zie jij hem ook, zie jij hem ook’ :lol: ).

Nah, dat klinkt inderdaad als een telleurstellend einde. Blij dat ik ben gaan slapen :wink:

Ik vond dat ze idd heeel goed met die jongens om gingen. Die hadden het zo te zien ook wel fijn met ze. Heel dubbel allemaal, en hoe kom je er toch bij om midden in de Bible Belt te gaan wonen als je homo/transgender bent, het was duidelijk dat het daar niet geaccepteerd is, ook al is dat bij een moeder in de buurt, die kids gaan het dan daar misschien qua acceptatie op bijv. school weer moeilijk mee krijgen. Moeilijk hoor, zeker als ik denk aan mijn zusje en vriendin die nu hun eerste kindje verwachten, en dat hier eigenlijk behoorlijk geaccepteerd is (helaas voor hun niet door iedereen die ze heel na staat), dat het dan in een land als Amerika weer zo ander is…

@Tamara30 wrote:

Ik heb het ook net gekeken en ik was blij voor ze dat het voor hun ook gewoon mogelijk is !!

Je zag de liefde die ze naar elkaar en naar de kinderen uitstraalden, geweldig toch !! :inlove:

Ik vind precies hetzelfde. Hoewel manlief er totaal anders over denkt. Was wel weer een leuke discussie :smiley:

@mamaMarije wrote:

Ben ik het mee eens.