Replay maat L kids??

Welke maat is dit in de gebruikelijke kindermaat?



146…152 ofzo???



Heb een vest gekocht op de rommelmarkt, supermooi en wil dit op MP gaan aanbieden, maar geen idee welke maat het is?

Niemand???



Ik heb hem maar geplaatst bij maat 164?

Leuk dat je op de rommelmarkt iets koopt en dan gelijk op mp aanbiedt :lol:

Doe ik altijd, ik kijk op de rommelmarkt vaak naar merkkleding (voor mezelf of de kids) en als het past is het meegenomen (want passen kan natuurlijk niet), anders gelijk op MP.



En ik speur ook wel naar dingen waarvan ik weet dat die het op MP goed doen.



Laatst had ik een Bumbostoeltje op een rommelmarkt voor maar 2 euro. Ik weet uit eigen ervaring dat je er op MP makkelijk 20 euro voor krijgt!



Op deze manier haal ik mijn vereden benzine en entree weer eruit en shop ik voor niks op de mert!



Dit was het vest waar het om ging, koste maar 1.25 euro…nou daar laat ik hem toch echt niet voor liggen ook al past Tijn hem helemaal niet.

@victoria wrote:

Leuk dat je op de rommelmarkt iets koopt en dan gelijk op mp aanbiedt :lol:




Jij ook dan?

Ik had trouwens vandaag wel goed gescoord…



Voor T.:

All-Stars gympen, Vingino Jeans, 2 x H&M jeans, Bo-Dean stoere blouse



Voor mij:

10-feet shirt, rokje van Zoi, Take-Two jeans, Fleece sportjack, Tennis rugzak K-Swiss, LP van ABBA (we hebben een jaren 80 feestje deze week)



Dat vest dus en nog een paar Replay meisjes laarzen (nieuwe), die ook op MP staan t.e.a.b (nu al 27.50 euro)



:dance: :dance:

@Anne-marie wrote:

@victoria wrote:
Leuk dat je op de rommelmarkt iets koopt en dan gelijk op mp aanbiedt :lol:




Jij ook dan?




Nee … ik kom ten 1ste nooit op de rommelmarkt :mrgreen: en ten 2de koop ik nooit 2e handse kleding om het weer door te verkopen!

Hehehehehe :wink: :wink:

Maar ik doe het maar es af en toe hoor, het meeste shop ik echt voor de kids, maar het moet er wel heel netjes uitzien hoor!

Nou geef je helemaal gelijk Anne Marie,



Ik zou dat ook doen hoor :wink: