Renault Clio GrandTour of Citroën Berlingo

de titel zegt het al. We twijfelen tussen deze twee auto’s.

Wie wil zijn ervaringen delen? :mrgreen:

Ik heb voor de alarmcentrale van beide gewerkt dus weet waar de meeste pech gevallen liggen en dat is bij renault… dus ik zou een citroen hebben gekocht!

aah dat is bruikbare ervaring :mrgreen:

ik heb een citroen berlingo ultispace en ben er erg tevreden over :thumbup:

de andere auto geen ervaring mee :wink:

denk dat we wel meer neigen naar die berlingo.

als ik denk aan die 2 paar handjes die in nauwe parkeerplaatsen deuren opensmijten krijg ik het al benauwd! :lol:

plus de ruimte is echt super! zeker nu er een tweede aankomt…

als alternatief op de Berlingo is misschien ook de Peugeot Partner het overwegen waard. En als je ruimte wilt hebben om te groeien de Teepee versie. 7 zitter :lol:



Wij hebben een Renault Kangoo en zijn er tevreden over, ook nooit problemen mee gehad, dus dat Renault pechauto’s zijn? De Citroën van de buren daarentegen stond zonder overdrijven zeker elke 2 maand wel bij de garage met een mankement.

Het hangt ook gewoon van het model af.



Toen wij deze auto gingen leasen was er helaas nog geen 7 zits variant van die modellen, anders was het de Partner Teepee geworden.

@mamaMarije wrote:

als alternatief op de Berlingo is misschien ook de Peugeot Partner het overwegen waard. En als je ruimte wilt hebben om te groeien de Teepee versie. 7 zitter :lol:



Wij hebben een Renault Kangoo en zijn er tevreden over, ook nooit problemen mee gehad, dus dat Renault pechauto’s zijn? De Citroën van de buren daarentegen stond zonder overdrijven zeker elke 2 maand wel bij de garage met een mankement.

Het hangt ook gewoon van het model af.



Toen wij deze auto gingen leasen was er helaas nog geen 7 zits variant van die modellen, anders was het de Partner Teepee geworden.




Dat het van het model afhangt ben ik voor een deel met je eens maar gemiddeld is de pech bij ren echt meer als bij citroen. En geen pech met je renault is alleen maar goed toch!

Renault hebben wij een jaartje gehad, snel weg dermee!

Jeetje wat heeft die auto ons veel geld gekost aan reparaties :o



Nu hebben wij de Citroen Picasso :thumbup:

Geweldige auto, zijn er erg blij mee.

we hebben sinds een jaar de renault clio estate (weet niet of het wat anders is dan de grand tour :oops: )

Ben heel blij met de auto. Er past erg veel en hij rijdt heerlijk. Met 2 kleine kindjes is er genoeg ruimte, maar hij is niet heel lang wat ik erg prettig vind.

Ik vind het een aanrader, maar heb geen ervaring met een citroen.