Remy op 31-12

… ik ben dus helemaal alleen thuis op 31-12. A heeft nachtdienst. Normaal gesproken komen mijn ouders bij ons (onze vrienden wonen 30 min. auto rijden verderop en hebben ook allemaal kiddies. Zij willen dus liever ook niet 's nachts nog weer met de kiddies in de auto en logeerders zijn wij nou eenmaal niet…) maar dit jaar gaan zij naar mijn tante toe (terwijl ze wisten dat ik alleen zat… boehoeoeoeoeoe… :cry: :cry: :cry: ) en zit ik dus alleen…



A en ik hebben een bewogen jaar af te sluiten en dus vind ik het echt niet leuk dat ik alleen ben… En eigenlijk vind ik dat dus best wel zielig voor mijzelf…

Dat meen je Mar :shock: :hug:



Wat sneu zeg.

Je voelt je terecht zielig hoor!



Ik zou het ook niet leuk vinden om alleen te zijn…



:hug:

:hug: :hug: :hug: :hug:



ik zit ook een deel alleen

nou ja … tenzij jan besluit de hele avond op te blijven ipv eerst te gaan slapen

Wat balen voor je zeg, lijkt me ook niet leuk :hug: Maar is er nu helemaal niemand die je uit kunt nodigen?? :think: Tja en zelf ergens heen gaan is ook niks natuurlijk met de kleintjes :frowning:



Ik hem medelijden met je :cry: :-* :hug:



Maar misschien komt het goed, misschien is er wel iemand die naar je toe komt, ik :pray: het voor je !!!

ik ook… meisjes zijn bij hun vader…voel met je mee

Ja weet je, ik ben overal welkom, en ook al mijn vriendjes en vriendinnetjes zijn bij mij welkom. Maar we hebben allemaal nog van die kleine dreutels. En ik ben zelf niet zo logeerderig; ik slaap het liefste gewoon thuis. Dus het loopt dit jaar gewoon nog ff spaak… NIET LEUK! :snooty: :snooty: :snooty: :mrgreen:

Ach Mar, Mike is ook niet thuis…

Misschien wip ik wel ff an :wink: :-*

Laten we anders een clubje oprichten voor alle einzelgangers met oud en nieuw… :mrgreen:



Allemaal bij Mar thuis :lol: :lol: 8)

Ik ben ook alleen thuis, vind het eigenlijk niet eens zo erg :oops: Hoef ik niet verplicht naar die vervelende oudejaarsprogramma’s te kijken maar kan ik lekker doen waar ik zelf zin in heb :smiley:

Met oud en nieuw heb ik de kinderen! Dus dan zit ik niet alleen…



Met kerst wel…alle 2 de dagen…Nee niet zielig, maar wel confronterend…

@sammetje23 wrote:

Laten we anders een clubje oprichten voor alle einzelgangers met oud en nieuw… :mrgreen:



Allemaal bij Mar thuis :lol: :lol: 8)


Ehm… nououououou… :naughty: :naughty: :naughty: :think: :think: :think: :mrgreen: :mrgreen:



Maarem, gezellig hoor als je komt!!! :thumbup:

Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Ook hier een bewogen jaar en van 15.00 uur oudjaarsdag tot 10.30 uur nieuwjaarsdag zit ik in mijn uppie (kinderen slapen als het goed is 's avonds) omdat mijn man moet werken.



:hug:

NOu het is bij altijd afwachten…



Mijn man zit bjide vrijwillige brandweer en vaak is er wel een uitruk… Dus ja dan zit ik ook alleen en dan sluit ik ook een vervelend jaar af in mijn uppie… Laten we maar hopen dat hij geen uitruk heeft.

Kus celes

Ik ben aan het werk, dus ik zou zeggen kom gezellig een oliebolletje bij me eten :mrgreen:

Ik ben dus niet helemaal alleen, ik ben met 2 kinderen die niet bij hun ouders zijn die nacht, (werk op een woonvorm voor verstandelijk gehandicapte kinderen) maar was liever bij mijn eigen kindjes geweest… :frowning:

ja dat is ook niet leuk nee. Voor die kinderen ok niet leuk lijkt mij… Ze zijn dan toch leiver bij pa en ma…



jammer hoor en zielig voor hun en voor jouw!



Celes