zijn er hier mama,s met relacteren bekend ik heb ruim 8 maanden nu bv gegeven en was het eigenlijk zat om de domperidon te blijven gebruiken wilde me cyclus ook weer op gang brengen ook wegens bij werkingen van de medicatie heb het gebruikt vanaf 4 maandjes ter ondersteuning 6 tabletten per dag , ik heb geen stuwing gehad en dacht dat lina wel aan een fles of beker wilde maar helaad weigerde ze alles tot reseltaat zowat droge luiers hierop ka gebeld en heeft me gezegt geen borst meer aan te bieden dit heb ik 1 dag volgehouden nou ja nog niet eens 24 uur want savonds hadden we een krijssend kind die de hele dag niks meer wilde geen pap geen fruit geen avond maal toetje niks ze was enorm boos heb ik de borst die toen aardig vol zat gegeven en erna wass ze zo vrolijk en ging wel 10 minuten praten met ons hihihi was zo lief
net als of ze zegte wat doen jullie mag niet meer hoor etc
ik probeer nu dus weer de bv op te bouwen zonder de domperidon ik kolf om de 2uur komt maar ongeveer tussen de 20 a 30 cc uit links echt amper wat zit nu op dag 2 kwa lacteren doe ik dat zo goed wat kan ik nog meer doen ? ik kan dus niet niet opgeven blijkbaar … want dame is zo koppig wie weet wat te doen ???
alvast bedankt
Elke 2 uur kolven, ook snachts!!
En als je Lina gewoon elke 2 uur gaat aanleggen?
Ik krijg er ook max 20 cc uit met kolven en het lukte dus ook niet om zo mijn
productie te verhogen.
Maar met 2 dagen elke 2 uur aanleggen (ook 's nachts) is het weer helemaal op peil.
@dolfijntje12 wrote:
En als je Lina gewoon elke 2 uur gaat aanleggen?
Ik krijg er ook max 20 cc uit met kolven en het lukte dus ook niet om zo mijn
productie te verhogen.
Maar met 2 dagen elke 2 uur aanleggen (ook 's nachts) is het weer helemaal op peil.
Dat is natuurlijk nog beter, haar elke 2 uur inderdaad aanleggen.
(Ik deed het met de kolf omdat Riley de borst weigerde.)
hai damens dank je wel
ook snachts :shock: overdag en s avonds red ik wel en tot 2 uur ook maar erna ben ik echt gesloopt ben mamavan 6 kids hahhaha maar ik ga me best doen voor de nachten dan ook dus het kan nog wel dan he ?
ga ook gelijk dat topic ff bekijken :thumbup: dank jullie
ik zit dus even te lezen daar ik ben nog geen 24 uur gestopt geweest met de bv maar wel al 6 dagen nu zonder de domperidon . ze neemt mijn borst goed weigerd niet maar de domperidon is echt verleden tijd ik wil die troep niet meer in nemen . dus dat is 1 ding wat zeker is . ik wist alleen niet dat de bv zo snel kon terug lopen als ik er mee stopte en ja 1 dag helemaal niet gegeven zal ook wel en rol mee spelen ??? ik heb dus verder al die tijd vanaf der geboorte bv gegeven en geen bijvoeding vam flessen etc . ze heeft ooit uit een fles gedronken dat was van der geboorte tot 4 maanden ik kolfde dan af en man gaf laatste voeding in een flesje ( mijn gekolve melk dus ) met 4maanden wilde ze dat niet meer en wilde alleen nog maar live voeden .
bij vlinder kom ik tegen dat ze al die tijd geen bv heeft gehad en de tips daar te lezen ja daar heb ik zeker wel wat aan deed al wel om de 2 2.5 uur kolven of aanleggen maar niet snachts ze word zo ie zo wakker als ik naar bed ga das tussen 00.00 en 2.00 en smorgens zo rind 7 uur komt ze weer .
pfffffffff weer een heel verhaal sorry
Ik snap dat je die troep niet meer wilt innemen, maar als ik je berichtje zo lees dan ben je ineens
gestopt met de domperidom :think:
Ik heb Fieke 13,5 maand bv gegeven en heb vanaf 4,5 maan ivm ziekenhuisopname en Fieke
haar medische verhaal moeten relacteren en heb dat idd ook gedaan met domperidom en heb n week lang
om de 2 uur gekolfd (had ook maar 1 kindje ) en dan idd ook 6x domperidom en daarna ben ik na n maand
de domperidom gaan afbouwen met 1 tablet per 2 weken en heb daarna altijd nog 2 tabletten per dag
nodig gehad dus ik zou zeggen dat je dat wel moet afbouwen
Heb verder helaas geen tips voor je :hug:
Natascha, hier vlinder ook even dan :lol:
Mijn ervaring is idd veel kolven, ook 's nachts!! Ik ben gaan relacteren na 2,5 maand gestopt te zijn, na een week kwam de 1e druppel dan ook pas weer. Denk dat het een kwestie van volhouden is voordat je goed resultaat hebt.
Weet je hoeveel je anders kolfde? En misschien anders een goede kolf huren? Mijn LK zei dat relacteren niet met je eigen kolf kan. Nu ben jij op zich nog maar 2 dagen geleden gestopt, dus ik weer niet hoe het dan zit. Of idd je dochter vaak aanleggen, dat is natuurlijk de beste kolf.
Over domperidon, ik heb dat de eerste tijd gebruikt, daarna langzaam afgebouwd. Na een paar maanden liep de productie terug en heb ik het weer gebruikt, maar op een gegeven moment hielp dat ook niet meer en ben ik gestopt.
Succes in elk geval!