:oops: :oops: De voorbeeld telling klopt al niet want ze is de 3 vergeten af te trekken ze gaat van -1 naar -2 naar -4 :eh: :eh:
Ik kom op beide op een meisje uit en heb van beide 1-tje lopen
@F’lien wrote:
:oops: :oops: De voorbeeld telling klopt al niet want ze is de 3 vergeten af te trekken ze gaat van -1 naar -2 naar -4 :eh: :eh:
8) ik wou t net typen…
Van Lenn klopt niet, van Nika wel!
het klinkt iig heel wetenschappelijk.
@F’lien wrote:
Damn… Dat ik het zelf niet zag! :? Je hebt gelijk wat dat betreft!
bij mij zou het kloppen, want bij mij komt er 7 uit als laatste en wij krijgen een jongetje
Bij mij klopt het niet ik zou een jochie krijgen maar tis echter een meisje…
Juul zou dan een meisje zijn, hij is toch echt overduidelijk een jongen…
En Imme zou volgens deze telling een jongen zijn, ook dat klopt echt niet.
Hier 3x een meisje en ik heb toch echt 2 jongens hier rondlopen, zowel qua fysiek als qua gedrag :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: En de 3e weten we nog niet, maar ik denk weer een jongen :inlove: :lol:
Hier kom ik op 4 uit dus dan moet het een meisje zijn…
Nou we zullen zien nog even geduld…
Geinige ‘berekening’!
Bij mij klopt ie 2x wel en dat is erg grappig aangezien de conceptiekalender er bij de 2e helemaal naast zat… :lol:
Weet sinds kort dat ik weer zwanger ben, dus ben benieuwd of het deze keer ook weer gaat kloppen…
@ amaya
Dat zeg je wel zo sceptisch, maar dat is dus bij kennissen van mij wèl gebeurt! Die hadden alles voorbereid voor 1 kindje, bleek bij de allerlaatste echo opeens dat het er 2 waren… :shock:
Had de één zich :lol: tijdens de eerdere echo’s en luisteren met de doptone toevallig steeds precies achter de ander verstopt. :lol:
Wat grappig! Ik kom uit op een 7, en dus zou het een jongetje moeten worden. Dat is ook wel mijn gevoel, maar we hebben gekozen om het niet te willen weten. Nog 6 maandjes wachten op de echte uitslag dus
grappig, bij mij klopt het , tenminste voor deze zwangerschap volgens de echo’s dan.
Die chinese conceptiekalender werkt bij mij telkens andersom! Wat het volgende de kalender moest zijn was het niet!
uitkomst is hier 5, dat klopt niet, want we krijgen een meisje 8)