rekbaar slijm tijdens zwangerschap????

wat heb ik nu weer…8 weken zwanger en sinds gisteren helder, rekbaar slijm (vruchtbaar slijm??) kan hier op het internet niets zinnigs over vinden. Zijn er dames die dit ook hebben, is het normaal???



groetjes

Ineke

Volkomen normaal! :angel:

oh dank, dank…las op het net dat dit niet normaal was…stom internet ook!

Tijdens de zwangerschap heb je juist heel véél slijmverlies!

Niet mee inzitten hoor! :-*

Volgens mij hoort het erbij…



Ben al bijna 39 weken slijmerig :oops: :oops: (al wordt het nu wel heeeel dun bah)

Het gutst er hier soms met emmers uit :roll: . Niet charmant, wel heel normaal! 8)

@D. wrote:

Het gutst er hier soms met emmers uit :roll: . Niet charmant, wel heel normaal! 8)


:lol: :silenced:

hier ook vaak wat meer slijm dan voor de zwangerschap.

Echt wit van kleur en draderig

@Bietje wrote:

@D. wrote:
Het gutst er hier soms met emmers uit :roll: . Niet charmant, wel heel normaal! 8)


:lol: :silenced:




… herkenbaar :silenced: :shifty:

yep hier ook veel slijmverlies ook al de hele zw door :roll: ach ja ik dnek niet dat we er iets aan doen kunnen :mrgreen:

@pegje wrote:

yep hier ook veel slijmverlies ook al de hele zw door :roll: ach ja ik dnek niet dat we er iets aan doen kunnen :mrgreen:


Wassen! :lol: :silenced:

hier ook al sinds de eisprong.

Fijn dames!! Nou ja, niet fijn maar fijn dat het ‘normaal’ is. Die info op het internet klopt dus echt vaak niet he, heb veel meer aan jullie!

Op het internet zeiden ze dat tijdens zwangeschap het juist niet draderig en doorzichtig was…pffff.

Toch blijft het errug spannend, woensdag de echo!!!

wel beetje off-topic, maar wat goed dat jij nog steeds zwanger bent!! :dance: Het was geloof ik best even spannend… of heb ik het noou helemaal verkeerd? :eh:

@Ineke wrote:

Fijn dames!! Nou ja, niet fijn maar fijn dat het ‘normaal’ is. Die info op het internet klopt dus echt vaak niet he, heb veel meer aan jullie!

Op het internet zeiden ze dat tijdens zwangeschap het juist niet draderig en doorzichtig was…pffff.

Toch blijft het errug spannend, woensdag de echo!!!




dat is het vaak op internet zoveel tegenstrijdige verhalen.

Hoe laat mag jij morgen voor je echo ??

Ik kan ook al aan niks anders denken dan morgen de echo, ik heb om

13.30 een afspraak.

@Bietje wrote:

@pegje wrote:
yep hier ook veel slijmverlies ook al de hele zw door :roll: ach ja ik dnek niet dat we er iets aan doen kunnen :mrgreen:


Wassen! :lol: :silenced:




Ohhh. Ok :think: :lol: :lol:

nee, herken het hoor, ook veel last van hier :sick:

@Moon84 wrote:

@Bietje wrote:
@pegje wrote:
yep hier ook veel slijmverlies ook al de hele zw door :roll: ach ja ik dnek niet dat we er iets aan doen kunnen :mrgreen:


Wassen! :lol: :silenced:




Ohhh. Ok :think: :lol: :lol:

nee, herken het hoor, ook veel last van hier :sick:


:wink: :mrgreen:

Hier ook heel herkenbaar, al de hele zwangerschap door :roll: