Kan op een mamafiets ook gewoon zo’n leuk bakkersrek met mand? En hoe doe je dat met je voorlamp dan? Het voorzitje is er hier af en zal er toch minstens een jaar afblijven ook (als het er nog opkomt…) en nu wil ik zo graag zo’n leuk rek Info please :thumbup:
Ik lees even mee…
:lol: :lol: :thumbup:
Meeste rekken kun je los kopen om aan je stuur te hangen. Je kunt ze dan zelf zo monteren zodat het redelijk recht hangt. Dan hangen er 2 haken aan je stuur en steunt het nog eens op de as van je voorwiel.
Je moet dan wel zorgen dat je een laag licht hebt, want als je een standaard voorlicht hebt dan gaat de mand daar voorlangs en kan je dat licht dus niet meer gebruiken. Maar soms hebben de rekken al een apart extra gat aan een kant waar je dan een nieuwe lamp aan vast kunt maken.
:thumbup: Dankjewel! Tip om op te letten dus :thumbup:
ik heb 2 weken terug bij de H E M A 1 gehaald werkt prima
en zit idd een extra zijsteuntje aan zeg maar voor je lamp vind het ideaal
maar wel even wennen en je moet je bakkie niet te vol laden en een kind achterop haha
Ik weet het niet Kimm, maar zon mand is wel ubergaaf :mrgreen: :inlove:
Bij Hema hier waren ze uitverkocht :thumbdown: :thumbdown: Ga nog maar eens verder neuzen dan :thumbup: Maar weet nu dus wel dat het gewoon kan en dat is het belangrijkste, dankjulliewel :thumbup:
Maar kan het dan ook als het voorzitje er op zit?
bij de blokker waren ze ook te koop, onderdelenhuis
@Boerinnetje, ik weet het niet maar het lijkt mij niet handig met een voorzitje, omdat dan de voetsteuntjes en dus de beentjes iets naar voren steken en dan in botsing komen met de mand :think: Maar dat lijkt mij, weet ik dus niet zeker.
@Hendrika, dankje :thumbup: We gaan volgend weekend even kijken waar we een leuke kunnen vinden en dan alles gelijk goed regelen met lampen enzo :thumbup: