reiswieg te klein

Onze zoon is nu ruim 4 maanden en past niet meer in de reiswieg. Nou hebben we de wandelwagen en daar gaan we hem nu dan maar in doen.

Maar is het genoeg om dilano alleen in de voetenzak te doen, (die veelste groot is) of moet ik er nog iets van een matrasje onder leggen??

groetjes franca

Hoe bedoel je nog een matrasje?

Ik zou hem idd gewoon in de voetenzak doen. En dan gewoon lekkere warme sokjes, slofjes aan en natuurlijk een jas.

Of een skipakje :slight_smile:

een matrasje om onder de voetenzak te leggen, vanwege de trilling van de straat. Maar ik weet niet of het echt nodig is.

lijkt mij niet nodig hoor. Hier ook vanaf 4 maanden in het zitgedeelte van de bugaboo gedaan. In de ligstand wel. Ging prima.

zo’n voetenzak is best warm hoor! Lekekr dikke kleertjes aan, kan best, denk ik.

xx

weet niet wat voor wagen je hebt, maar als die helemaal vlak/plat kan zou je eventueel zo’n babynestje kunnen kijken? Die zijn volgens mij langer/ruimer dan de bakken, maar dat weet ik niet zeker.

Ik had wel een matrasje eronder gelegd en daarboven op idd dan de voetenzak.

Ik had hetzelfde gevoel over het trillen dus vandaar een matrasje eronder gelegd.

Babynestje is helaas niet langer maar zeker wel smaller dus ook geen optie…

We gaan het vandaag maar proberen. We moeten zo naar rotterdam en dan gaat hij in de wandelwagen met een matrasje erin. Met de voetenzak uiteraad.

groetjes franca