Hallo!
Ik ga morgen op vakantie naar Texel en helaas moet ik daarvoor wel met de boot over :? Ik ben namelijk reisziek en vooral op een boot. In het verleden nam ik dan Primatour zodat ik niet ziek werd maar ik word daar zo slaperig van Ik kan amper mijn ogen open houden en ben echt de hele dag duf. Mijn vraag is dan ook of iemand ervaring heeft met andere middelen/tabletten voor reisziekte i.p.v. Primatour.
Alvast bedankt voor de tips :thumbup:
kuzzz
ik had vroeger pleistertjes die je achter je oor moest plakken… Werd je niet duf van… en werkten prima…Scopoderm TTS heetten die, maar ik weet dat ze een jaar of 10 geleden even uit de productie zijn gehaald, echter dacht ik gehoord te hebben dat ze weer terug zijn… Even bij je huisarts aanvragen?(of bij apotheek navragen)
Sterkte!
Je neemt dan zeker een hele? :mrgreen:
Probeer eens een halve!
Ik kon ook mijn ogen niet open houden met 1 hele, maar met een halve ging het prima(tour)!!!
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Omdat ik tijdens mijn zwangerschap zo ontzettend missleijk was kreeg ik Suprimal van de huisarts. Werkt pirma en zijn niet zo smerig als Primatour. :sick:
Poeh,als ik de bijsluiter lees van die pleister :shock: Wel heftige bijwerkingen enz. Het is maar een tochtje van 20 minuten. En ik zag dat je het op recept moet krijgen en aangezien ik morgen al vertrek. Maar thnx voor je tip :thumbup:
Maar misschien i.d.d een halve Primatour innemen :shifty:
kuzzz
Primatour smaakt i.d.d. erg goor :sick:
Suprimal niet, dat zijn kleine oranje(?) pilletjes die je ineens doorslikt. :thumbup:
ik heb die pleisters jaaaren lang gebruikt(toendertijd nog een halve omdat de dosering voor een volwassene was) en nooit ook maar een bijwerking gemerkt…
maar idd als je morgen gaat… dan is het al te laat(ik deed ze altijd de avond voor we gingen plakken)
@Kers wrote:
Suprimal niet, dat zijn kleine oranje(?) pilletjes die je ineens doorslikt. :thumbup:
Helaas, kan ik de ha morgen niet meer bereiken voor een recept
Oh, maar die kan je gewoon bij de drogist kopen hoor. Alleen kreeg ik ze toen via de huisarts ivm extra controle vanwege de zwangerschap. Dus er is nog hoop.
Primatour werkt bij mij altijd perectos
Je hebt tegenwoordig ook armbandjes die een soort van accupressuur geven tijdens de rit/tocht.
Mijn dochter heeft die namelijk en dus geen pilletje slikken.
Je hebt van die polsbandjes (Sea Bands). Ik heb die gebruikt toen ik zo misselijk was tijdens mijn zwangerschap maar eigenlijk zijn ze bedoeld voor reisziekte. Je hoeft dan dus niets te slikken. Verkrijgbaar bij de drogist en apotheek.
@Misterylady wrote:
Je hebt van die polsbandjes (Sea Bands). Ik heb die gebruikt toen ik zo misselijk was tijdens mijn zwangerschap maar eigenlijk zijn ze bedoeld voor reisziekte. Je hoeft dan dus niets te slikken. Verkrijgbaar bij de drogist en apotheek.
Klopt! Die waren het die mn dochter heeft!
In van die leuke felle kleurtjes hahaha!