"Reiskinderstoel" voor als we eten bij familie?

Hebben jullie een ideetje of hoe doen jullie dat? We gaan iedere week eten bij mijn oma. Echt leuk, we zijn dan met vier generaties. Maar in wat voor stoel zetten jullie je baby? Op schoot eet niet handig, op een grotemensenstoel is nog niet verantwoord, zijn kinderstoel meeslepen is nogal zwaar een paar trappen op.

Bestaan er “reiskinderstoeltjes” of iets wat daarop lijkt? Of inklapbare ofzo, in ieder geval iets wat gemakkelijk mee te nemen is?

Ik ben nieuwsgierig!

ja, wij hebebn die …van de babywalz!

ff daar zoeken op de site! :-*

bestelnummer 603.180.741

Ik heb er eentje gekregen als kraamkado. Kwam volgens mij bij het kruidv*t vandaan…

of je haalt voor 12,- een kinderstoelbij de ikea…

weegt maar 3,1kg en is maar 31x31x31cm groot(bovendien zou je hem gewoon daar kunnen laten staan :wink: )

@eisblume wrote:

(bovendien zou je hem gewoon daar kunnen laten staan :wink: )

:wink:

en dan heb je nog de sack 'n seat.

ik wilde ooit nog zo’n ding kopen, maar heb het uiteindelijk altijd zonder gedaan, geen probleem eigenlijk.

Heb gehoord dat de kinderstoel van Ikea super makkelijk is, maar zelf hebben wij gekozen voor deze (wij hebben hem in ander kleurtje) :

ik heb een inklap vakantie stoeltje voor mischa. Ideaal (via MP)

Wij gebruiken ook de kinderstoel van IKEA. Werkt perfect! :thumbup:

Liefs,

Winnie

Ook hier staat de Ikea-stoel gewoon bij opa en oma onder de kapstok klaar :angel:

als wij ergens heen gaan waar ze geen stoel hebben neem ikgewoon de buggy mee! Gaat ook prima hoor!

gr

muts

We hebben ook zo’n ikea stoel op de kop getikt via MP en die wordt zowel thuis gebruikt als ergens anders. Goed uitelkaar te halen en echt geen moeite om mee te nemen ! :thumbup:

Wij hebben een Chicco Polly en die kan je dubbel klappen en vrij klein inklappen, die past bij ons in de kofferbak en anders altijd nog tussen een stoel en de achterbank. Ik vind het een superstoel, dat is ook één van de redenen dat ik hem gekocht heb, hebben hem zelfs een keertje meegenomen naar een restaurant en was echt blij dat ik hem mee had genomen omdat ze daar geen echte kinderstoelen hadden. Ik heb ook een sack’n seat maar die heb ik eigenlijk nog nooit gebruikt…

Je hebt toch ook zo’n zak die je over de rugleuning van de stoel kan doen? Of is dat die sack n seat?

@Fryskefaam wrote:

Je hebt toch ook zo’n zak die je over de rugleuning van de stoel kan doen? Of is dat die sack n seat?

Volgens mij wel :mrgreen:

Wij hebben daarvoor de kinderstoel van IKEA (€ 12,00) ,die hier al een paar keer voorbij kwam, aangeschaft :thumbup:

Bij opa en oma staat mijn oude kinderstoel van vroeger :mrgreen: . Verder hebben we een sack 'n seat die o.a. mee is geweest met een weekendje Londen toen Emma 1 was, superhandig!

@Winnie11 wrote:

Wij gebruiken ook de kinderstoel van IKEA. Werkt perfect! :thumbup:

Liefs,

Winnie

Yep, deze staat bij ons ook bij oma. Supermakkelijk uit elkaar te halen en neemt dan bijna geen ruimte in.