regenponcho's

Voor mijn werk wil ik regenponcho’s in kindermaten laten bedrukken met mijn logo. (dit omdat de kinderen allemaal mee moeten naar school om Sas te brengen en te halen). Nu heb ik al wel wat gegoogled, alleen kan ik alleen maar óf van die wegwerp dingen óf hele grote hoeveelheden bestellen. Ik heb er maar een stuk of 8 nodig.



Hebben jullie tips over hoe en waar ik deze regenponcho’s bestellen kan? (Linkjes graag via PB)



Thanks!

zou je niet kunnen informeren bij zo’n print-bedrijf? Misschien dat zij connecties hebben?

Wat is de minimum bestel hoeveelheid? Is het misschien niet handig om een dubbel aantal te bestellen in geval van kwijt raken of stuk gaan?

Dat is inderdaad handig, maar ik heb ‘maar’ 8 gastkinderen en meestal, bij zo’n relatiegeschenk gebeuren, zit je zo op een minimum van 50.



En ik wil ook niet van die ‘boterhamzakjes’ maar mooie stevige poncho’s/regenjasjes…

heb je gegoogled voor opstrijk dingen die ook voor stevige pvc van toepassing zijn? Of even kijken of Ebay een winkel heeft die dat soort dingen doet?

Heeft de action niet van die poncho`s?

De poncho’s krijgen is het probleem ook niet, maar ik wil mijn loge en eigenlijk ook nog hun eigen naam erop. En een sticker laten maken kost me een rib uit mijn lijf zeg!

Misschien dom hoor,maar kan je die zelf niet printen en erop strijken/plakken??

Strijken gaat beetje moeilijk met dat materiaal bedenk ik me ineens :wink:

Strijken zie ik ook niet voor me, nee, hihi. En erop plakken… Ik zou niet weten hoe. Een sticker laten maken is dus ontzettend duur… Zucht… waarschijnlijk worden het toch gewoon effen poncho’s… :frowning:

Ik zou denk ik voor een kant en klare versie gaan. Ze hebben bij de hema ook van die leuke van poncho’s in rood van Jip en Janneke.

Het idee is wel leuk natuurlijk van een logo enzo. Mijn ervaring (ik zit in de grafische branche) is dat dingen wel in kleinere hoeveel heden kunnen. Maar dan moet je niet op van die kant en klare websites zoeken maar zo’n bedrijf bellen en het uitleggen. Dan zoeken ze het voor je uit en weet je wat er kan.

thanks!!

Ik weet niet hoe ingewikkeld het logo is, maar je zou het ook kunnen laten borduren misschien.

Als je een goede borduurster/der hebt, dan kunnen ze op (bijna) elk materiaal borduren.

Aan de achterkant komt dat een soort laagje om het borduursel waterafstotend te maken (om de gaatjes van stiksel te dichten, wel handig met een regenjas :mrgreen: )



Ook daarmee, een goed borduurbedrijf zoeken en rond bellen.!!!





Veel drukkerijen vragen € 10,- opstartkosten, ongeacht het aantal bedrukkingen. En rond de € 10,- filmkosten, dat is om het digitale logo om te zetten naar een bedrukkingsfilm. Dan gemiddeld vanaf € 1,80 per kleur per bedrukking.

Heb je een meerkleuren logo dan kost het dus meer.



Denk dat ik ook voor een opvallende poncho zou gaan. Bijv allemaal paarse, want die zie je bijna niet. (wordt zoeken, want ik weet niet of het bestaat)

Ik zou op de speelplaats kijken welke kleur bijna niet voorkomt en dat gebruiken voor ‘jouw’ kindjes!!! :wink: