iemand enig idee waar ik die dingen kan kopen? Ik had een erg leuke van dick bruna bij de etos gekocht, maar die heeft het intussen begeven en tot mijn grote verbazing kan ik ze nergens vinden…
Gisteren dacht ik bij de hema toch nog geslaagd te zijn, maar bij thuiskomst bleek ik toch een regenpak/kat in de zak te hebben gekocht…
Iemand? Online winkeltjes misschien?
Ik had er een bij de blokker gekocht voor Joy maar datis al best een tijd geleden geen iedee of dit eenmalig was of niet.
De hema verkoopt zowel regenpakken als regenponcho’s. Ik heb het dus andersom gehad. Ik wou een regenpak en kwam thuis met een poncho. Ze liggen meestal door elkaar dus het is altijd even zoeken.
Halfords heeft ze ook wel.
@Nims wrote:
De hema verkoopt zowel regenpakken als regenponcho’s. Ik heb het dus andersom gehad. Ik wou een regenpak en kwam thuis met een poncho. Ze liggen meestal door elkaar dus het is altijd even zoeken.
Goh, komt me héél bekend voor :oops: Kon ik mooi weer terug :evil:
Maar idd dus bij de Hema!
Ik heb hem ook bij de hema vandaan…met jip en janneke erop :inlove:
halfords heeft met eentjes en brandweerauto’s erop.
Ik vind een pocho niks; drupt het zo allemaal op de beentjes en is ze nog nat. Dus hier een regenpak(eigenlijk alleen regenbroek).
t/m 25 augustus bij Wibra
:think: niet helemaal een poncho zie ik nu, maar toch…
ik heb hem bij de halfords gekocht… :thumbup:
Ik heb hem bij Intertoys gehaald.
ik heb um intussen toch bij de hema gevonden, het bleek dat in precies dezelfde zakjes bij de helft een regenpakje zit,en bij de andere helft een poncho.
Om het makkelijk te maken zeg maar
het is vast een verkoopstunt, want nu moest ik dus terug, en dan ben je weer in de winkel en neem je dus weer andere dingen mee.
maar ik blijf toch hemafan :inlove:
Haha, nou dan hebben ze in ieder geval hun doel bereikt.
De Hema is helemaal super! Hier ook 2 Hema-kindjes.