Waar o waar vind ik een leuk betaalbaar regenpak voor een kleuter van vijf (maat 116/120) als ik niet meer aan de Jip en Janneke van de H*ema wil?
Heb wel wat online bij de H&*M gezien, maar die vind ik aardig aan de prijs.
En de fietsenmaker begon bij 140 ofzo…
Iemand de gouden tip?
Af en toe hebben ze ze bij de Zeeman maar dat verschilt per filiaal.
Op de markt wil ook nog wel lukken.
Deze week stonden er bij de ALDI of de LIDL in een van de krantjes. Ik moet ook een nieuwe broek in dezelfde maat als jij hebt dus als ik hem heb gevonden laat ik het weten.
En ondertussen lees ik mee voor de gouden tip
Natas
Ik heb er ooit eentje bij de babydump oid vandaan, echt een geweldig ding. Was wel redelijk prijzig maar had hem toen heel hard nodig en kn het nergens vinden, liep er daar tegenaan en maar meegenomen.
Ik merk wel dat het echt goed is om niet te besparen erop. Zeeman gaat zo snel stuk, hema scheurt ook snel, hele dunne stof. Ik heb ook agu pakken gehad, verwachtte dat die goed zouden zijn (bij de fietsenmaker gekocht) maar die waren na een jaartje niet meer waterdicht.
Mijn ervaring met H&M is eigenlijk wel heel goed, wel prijzig, maar goede kwaliteit.
Zag ze vandaag idd bij de LIDL liggen en die zagen er prima uit. Moet zeggen dat ik voor Jasper ooit een keer zo’n heel pak bij een soortgelijke winkel bij mijn ouders gekocht heb en hij doet het er nu al 2 jaar mee…
Die van zeeman maat 104 die ik hier heb gaat al mee sinds maat 98 dus nu al bijna 3 jaar!!. Nu hij naar 116 gaat kan het echt niet meer zijn alleen zijn bovenbenen bedekt.
Die van de lidl straks even scoren. Gelukkig is de lidl op zondag open.
natas
Op marktplaats zijn ze ook te vinden.
Heb ze laatst bij de halfords gekocht, een jas en broek voor iets van €13,00 of € 14,00.
Ik had ze nodig i.v.m. een schoolreisje en kon ze NERGENS vinden. Ben toen bij de hema, zeeman, wibra en de goedkope schoenenzaken geweest als schoenenreus en de van haren…wat een ramp zeg om die dingen te vinden.
Dat had ik dus ook tijdje terug, ik vond het zo raar.
Zo vreemd is het toch niet om een regenpak in huis te willen hebben?
Wij fietsen alles en hebben dus geregeld zo’n pak aan.
Haha - of eigenlijk helemaal geen haha - maar ik ben even helemaal blij met de herkenning.
Ik heb dus heel zeist afgezocht naar een regenpak voor lasse - hema heeft niet meers in 110-116, vend niets, halford niets in zijn maat en was niet gecharmeerd van de print, iedereen had alleen maar poncho’s. Of pakken vanaf maat 134 :roll:
Heb wel een paar keer in winkels verzucht van hoe moeilijk moet het zijn om voor een kind een regenpak te vinden :roll:
Ik heb nu via mp de rode jip en janneke 110/116 maar genomen, heb ik dus nu twee maal dat pak voor beide kids 1 (lasse is onlangs uit die van 98/104 gegroeid) maar had graag voor hem wat anders gehad. Op zich vind ik het dan nog wel grappig dat ze nu beide hetzelfde pak hebben (alleen met een regenpak vind ik dat grappig) maar ik ga nu al op de uitkijk voor iets voor hem voor 122/128 en dan echt meer voor een knul van 6.
Die van Jimmy heb ik bij de Bristol gekocht, ik weet alleen niet of ze daar ook kleinere maatjes hebben :think:
Volgens mij maat 128 maar et kan ook 134 zijn
Bij de Action! Daar zijn de regenjassen 2,50. Broeken heb ik zo niet gezien, maar er lagen ook wel hele pakken.
Bij de Hema hebben ze ook heel goede normale regenpakken zonder Jip en Janneke. Ik heb er vorig jaar een voor Noud gekocht omdat hij bij de Natuurontdekkersclub ging die door weer en wind op pad gingen.
hier toevallig afgelopen week op ‘jacht’ geweest naar alleen een regenbroek voor de oudste… ook echt nergens gevonden.
Kon alleen maar losse jassen vinden, zelfs geen complete pakken… en tja… zijn gewone jas is ook waterdicht, maar zijn gewone broeken natuurlijk niet
misschien bij Halfords?