Regenjas..

Heeft er iemand ervring met regenjassen?

Ik wil graag een goede… liefst wind en waterdicht ( ja er zijn ook regenjassen die t water lekker doorlaten :roll: :hand: ) en ademend. ( dus dat ze niet zo plakkerig worden en klef aanvoelen door zweet ofzo )

Graag pak dus jas en broek , verder weinig eissen maar te duur liever ook niet, vandaag even rond gekeken maar kwam ik bij 1 zaak die het had vooe 100 euri… is dit echt zo duur of zijn er goede alternatieven ?

Vandaag naar mijn werk gefietst met regenpak, en nat tot en met het ondergoed aan toe… dus dat is niet fijn werken… koud ook vooral.

Ik ben benieuwd welke merken , of niet merken , winkels , prijzen… ik kom er zelf neit echt uit namelijk.

anwb :thumbup:

Welke ? in een anwb winkel of op de site ?

Ik ben zelf geen anwb lid ( geen rijbewijs) …

Ik heb een K-Way jas en ze hebben volgens mij ook hele pakken. Het is een Belgisch merk, ik weet alleen niet meer hoe duur…

anwb indd :smiley:

ik ben al even op de site aan t zien :thumbup:

Je kan ook zo terecht bij de anwb,zonder lidmaatschap. Het is echter niet goedkoop, het zou lonen om iemand mee te vragen die wel lid is :wink:

hm op de site zie ik allene pochos en die wil ik niet, regenpak zie ik niet echt staan… Vrijdag even zien of de anwb winkel geopend is :thumbup:

Van hema zijn ook prima :thumbup:

Manlief heeft er 1 van Agu, maar die zijn wel duur

wij hebben er een van de fietsenwinkel…

goed, betaalbaar, regen en wind dicht, en niet zwetend :smiley: