Heeft er iemand ervring met regenjassen?
Ik wil graag een goede… liefst wind en waterdicht ( ja er zijn ook regenjassen die t water lekker doorlaten :roll: ) en ademend. ( dus dat ze niet zo plakkerig worden en klef aanvoelen door zweet ofzo )
Graag pak dus jas en broek , verder weinig eissen maar te duur liever ook niet, vandaag even rond gekeken maar kwam ik bij 1 zaak die het had vooe 100 euri… is dit echt zo duur of zijn er goede alternatieven ?
Vandaag naar mijn werk gefietst met regenpak, en nat tot en met het ondergoed aan toe… dus dat is niet fijn werken… koud ook vooral.
Ik ben benieuwd welke merken , of niet merken , winkels , prijzen… ik kom er zelf neit echt uit namelijk.
anwb :thumbup:
Welke ? in een anwb winkel of op de site ?
Ik ben zelf geen anwb lid ( geen rijbewijs) …
Ik heb een K-Way jas en ze hebben volgens mij ook hele pakken. Het is een Belgisch merk, ik weet alleen niet meer hoe duur…
anwb indd
ik ben al even op de site aan t zien :thumbup:
Je kan ook zo terecht bij de anwb,zonder lidmaatschap. Het is echter niet goedkoop, het zou lonen om iemand mee te vragen die wel lid is
hm op de site zie ik allene pochos en die wil ik niet, regenpak zie ik niet echt staan… Vrijdag even zien of de anwb winkel geopend is :thumbup:
Van hema zijn ook prima :thumbup:
Manlief heeft er 1 van Agu, maar die zijn wel duur
wij hebben er een van de fietsenwinkel…
goed, betaalbaar, regen en wind dicht, en niet zwetend