Hoe doen jullie dat?
Sinds Sanna mee kan op de fiets is het wel zo makkelijk Jimmy naar school brengen.
Maar als het regent ga ik toch maar lopen omdat ze anders zo in de regen zit.( En die buien van afgelopen week :evil: )
Nu ben ik vandaag in de stad geweest en nergens een regenponcho of zoiets te vinden in een klein maatje. Sanna heeft nu 68 dus iets in die koers.
Ik kan alleen maar regenkleding voor kleuters vinden.
Ik dacht dat een poncho wel makkelijk was want dan kan dat ook makkelijk over het fietsstoeltje.
Wie weet waar ik er eentje kan kopen of hoe doen jullie dat?
Ik lees even met je mee…
Hahaha, ik dacht dat er iemand met het antwoord kwam.
Maar nee iemand met hetzelfde probleem
Het kan toch niet zo zijn dat wij de enige zijn die met hun kind door de regen fietsen? :eh:
Niet in Nederland toch :mrgreen:
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/ikbenmama/?menu=article&categoryID=203780&articleID=2062261 :mrgreen:
bij halfords hebben ze een poncho speciaal ontwikkeld voor op de fiets… ontwikkeld door gmc… wel een prijsje hoor zo’n 20 euries, maar wel een heel goeie…
Had precies hetzelfde nl…en had eerst bij diezelfde winkel een goedkopere gekocht en die scheurde al vrij snel stuk… ( met omdoen in een regenbui!!balen…)
Bij de Hema zijn regenponcho’s te koop van jip en janneke.
Hardstikke handig, hardstikke leuk en niet zo belachelijk duur
@mama tina wrote:
bij halfords hebben ze een poncho speciaal ontwikkeld voor op de fiets… ontwikkeld door gmc… wel een prijsje hoor zo’n 20 euries, maar wel een heel goeie…
Had precies hetzelfde nl…en had eerst bij diezelfde winkel een goedkopere gekocht en die scheurde al vrij snel stuk… ( met omdoen in een regenbui!!balen…)
En deze is nog goede kwaliteit ook, ik heb hem in de winter van 2004 gekocht en hij ziet er nog prima uit.
Ik zie Nina er van de winter ook nog wel gebruik van maken