Regen!!

Het regent hier gewoon :shock: :shock:

Het is ijskoud, de sneeuw ligt metershoog en het regent :shock:



Als het vanavond weer gaat vriezen, wordt het een ramp volgens mij :?

Hier regent het ook over de sneeuw heen. Maar heb het idee dat het hier echt niet meer vriest. Hoop idd ook dat het niet meer gaat vriezen ook, ik ga vanavond nog uiteten (en stappen)… gelukkig heb ik een 4W.

Hier vanmorgen nog veel sneeuw gevallen en ondertussen drupte er water van mn dak (slechte issolatie?) :think: .

Hier begint het nu net weer te sneeuwen…

@Paschal75 wrote:

Hier begint het nu net weer te sneeuwen…




hier ook, nog heel lichtjes, erg vervelend want moet zo naar het winkelcentrum kerstinkopen… als ik terug ben mag het keihard gaan sneeuwen en ijzelen zodat de wedstrijd van vanavond niet door gaat :twisted:

jamer jammer jammer de regen :cry:

Hier dooit het ook, hopelijk blijft het hierbij :pray:

Anders kunnen we straks over een ijsbaan naar huis :shifty:

Hier (Zuid oost Drenthe) hebben ze (natte) sneeuw voorspeld aan het eind van de middag. Het is nu nog droog.

@Dynasty wrote:

@Paschal75 wrote:
Hier begint het nu net weer te sneeuwen…




hier ook, nog heel lichtjes, erg vervelend want moet zo naar het winkelcentrum kerstinkopen… als ik terug ben mag het keihard gaan sneeuwen en ijzelen zodat de wedstrijd van vanavond niet door gaat :twisted:




't sneeuwt niet meer lichtjes, grote vlokken zijn het nu en het blijft komen

Hier eerst weer sneeuwvlokken en toen een beetje regen… nu niets meer. Ik weet niet wat dat worden moet.

Ja het regent hier ook heel zachtjes… moet zometeen nog de weg op naar huis van kantoor :?

hier sneeuwt het licht

Hier regen/natte sneeuw zooi.



Ben blij dat het dooit, ranzige troep.



Sneeuw is alleen leuk als je voor je raam kan gaan zitten kijken of 3 weken niet weg hoeft en je met je gezin sneeuwballen kan gooien.



Werken, boodschappen doen, niet leuk…







Gister moest er iemand helpen om mijn winkelwagentje naar de auto te krijgen…

Lucas vond het ook al zo raar, ineens een vreemd gezicht de kar aan het duwen… :mrgreen: