regeldagen

Heeft iemand voor mij een lijstje van wanneer je de regeldagen kunt verwachten.

Alvast bedankt :-*

Rond de 10 dagen, 3 weken, 3 maanden, 4.5 maanden en 6 maanden komen de regeldagen voor. Je baby is dagenlang huilerig en wil heel vaak drinken. Baby’s die normaal in de nacht doorslapen komen in deze periode ook regelmatig om voeding vragen.

Bron: http://www.bewustouderschap.nl/index.php?topic=13.0

bedankt meis :thumbup: ik was het evn kwijt, maar als ik het zo lees komt er weer wat bovendrijven :wink: :lol:

Hoe is het met jou en Timo, alles goed hoop ik?

Geef je ook nog steeds bv.

:-*

Hahahaha, niet erg! :lol:

Ja het gaat hardstikke goed, ben gestopt met de borstvoeding. :frowning: Vond het wel heel erg moeilijk, maar ik ben toch blij dat ik aan de fv gegaan ben. Het ging echt niet meer hij kwam om het kwartier, heb het nog eventjes geprobeerd maar na een week slapeloze nachten en advies om op de fles over te gaan heb ik dat toch maar gedaan. Heb er een heerlijk tevreden mannetje voor terug… dus het heeft gelukkig goed uitgepakt. :slight_smile:

Hoe is het met jullie, prachtig meisje heb je! :inlove:

Euh, ik heb altijd 10 dagen, 6 weken en 3 maanden gehad. (En niet 3 weken… :think:)

Ik wel, volgens t cb. :slight_smile:

Ik wel, volgens t cb. :slight_smile:

@Kirsten wrote:

Euh, ik heb altijd 10 dagen, 6 weken en 3 maanden gehad. (En niet 3 weken… :think:)

Oh echt, nou ik zie het wel joh, die van 10 dagen hebben we ook al gemist.

Ik heb zoveel dat melk dat madammeke al op dag 11 ruim een pond was aangekomen.

Er valt voorlopig niets te regelen hier, want er is een overschot aan melk :wink:

@DreamingOn wrote:

Hahahaha, niet erg! :lol:

Ja het gaat hardstikke goed, ben gestopt met de borstvoeding. :frowning: Vond het wel heel erg moeilijk, maar ik ben toch blij dat ik aan de fv gegaan ben. Het ging echt niet meer hij kwam om het kwartier, heb het nog eventjes geprobeerd maar na een week slapeloze nachten en advies om op de fles over te gaan heb ik dat toch maar gedaan. Heb er een heerlijk tevreden mannetje voor terug… dus het heeft gelukkig goed uitgepakt. :slight_smile:

Hoe is het met jullie, prachtig meisje heb je! :inlove:

fijn dat Timo het nu wel goed doet, rust is ook belangrijk he.

Ik heb wat dat aan gaat gewoon erg veel geluk dat de bv altijd erg goed en gemakkelijk heeft gelopen.

Ze is cute he, ze is ook lief je hoort haar niet.

Ze huilt als ze moet eten en verder klaagt ze nooit het is een schatje.

Maar die bink van jou mag er ook zijn hoor :inlove: