Regeldagen of reactie op antibiotica

Ik slik sinds maandag ab ivm een borstontsteking. Gisteren en vandaag is Iris erg onrustig. Ze slaapt bijna niet, wil alleen maar bij me liggen en komt vaker om te eten. Als ik haar in bed of in de box leg raakt ze erg gefrustreerd en gaat huilen.

Zouden dit 2 regeldagen kunnen zijn of reageert ze op de ab??

Wie herkent dit?

Ikke: meestal krijg je wel een antibiotica kuur die in combinatie kan met de bv dus daar zal ze denk ik niet zo snel op reageren

Het is natuurlijk wel precies de tijd voor regeldagen want dat is de 1x tussen de 10e en 14 e dag maar dan zou het morgen dus wel minder moeten zijn

Kan natuurlijk ook zijn dat je ontsteking nu minder wordt en de doorstroming van de bv weer beter is, ze opeens wat meer binnen krijgt nu wat dan weer wat meer krampen kan veroorzaken

Heb je zelf nog veel last nu van de ontsteking?

De koorts neemt af en de rode harde plekken zijn ook minder.

Ze ligt nu bij mij te slapen, maar voor hoe lang?

Ik hoop dat het morgen weer beter gaat!

Toen ik AB ging slikken , reageerde Luna daar ook op, onrustig in de box, maar ook onrustiger drinken. Dus het zou zeker kunnen, AB komt in je melk terecht ook al kan dit tensamen met BV, kan je kindje dit wel merken.

Het kan maar vergeet niet dat de eerste 6 weken van de bv periode eigenlijk altijd als ‘regeldagen’ aangemerkt kunnen worden, zolang duurt het namelijk voordat vraag/aanbod écht goed op elkaar afgestemd is.

Gewoon toegeven en lekker clusteren als je kindje daar zin in heeft, komt vanzelf goed :-*