Regeldagen en werk?

Hoe doen/deden jullie dat?

Vandaag heb ik Sanna al een keer of 8 aangelegd terijl ze normaal om de vier uur drinkt, ik denk dus dat ze aan het regelen is.

Voor zover ik weet zijn die regeldagen toch omdat zij een andere behoefte aan melk krijgt en door veel aan te leggen stemt mijn lijf zich daar op af?

Morgen moet ik van 12.00 tot 20.00 werken en kom ik om half drie naar huis om te voeden. Rond 18.00 krijgtze dan normaal een flesje. Maar als het gaat zoals vandaag dan heeft ze daar natuurlijk nooit genoeg aan?

Moet ik dan zorgen dat er extra flesjes klaarstaan? (ik heb gelukkig een aardige voorraadje in de vriezer :smiley: )



Wie weet raad?

Tja je kan wel meer via fles geven maar dan is het nog geen regeldag :think: Er word niets geregeld dan :eh:



Bij Tyas zie ik het altijd wel goe daankomen. Dagje of 2 aanloop, extreme dag, dagje na hikken. Als de aanloopdagen net op een werkdag vallen ben ik met de echte dag vrij en is het even wat meer afzien voor de oppas. Als ik de aanloopdagen thuis ben dan leg ik dan al extra aan en geef extra voeding mee en leg de dag erna extra aan. Maar ja ik werk maar 2 dagen en dan maar 6 uur…

Nee dat bedoel ik dus, als ik er niet ben wodrt ook ook niks geregeld :wink:

Het is dus meer voor haar behoefte dat ik wat extra voeding mee zou geven.