regeldagen 2,5 maand?

Sinds een aantal dagen had ik het idee dat mijn voeding terugloopt. De plasluiers namen af en ik moest elke keer 4 borsten aanbieden voor madam genoeg had.

Sinds gisteren komt madam om de 2 uur. Na het drinken is ze echt nog niet tevreden en mijn borsten zijn naar mijn idee snel leeg.

Als ik logisch nadenk zijn dit regeldagen (en om gek van te worden) omdat ze ook nooit genoeg heeft. Maar met 2,5 maand?

Met 3 maand kun je regeldagen verwachten. Het kan best dat madam 2 weken voor loopt.

Met vaak voeden raken de borsten weer afgestemd op de behoefte van je meisje. Het zal even een paar dagen ‘leeg’ aan kunnen voelen.

Je zou misschien ook tussendoor kunnen kolven om de productie verder op te voeren.

Kinderen hoeven minder moeite te doen om de melk uit een flesje te drinken, dan uit de borst, waardoor ze nog wel zuigbehoefte kan hebben, na bijvoorbeeld een flesje afgekolfde melk te hebben gedronken.

Karin

Bedankt voor je reactie. Ik vermoed id dat het regeldagen zijn geweest. Ze komt nu weer keurig om de 3,5 uur

Fijn dat er nu weer regelmaat in zit.