Seth heeft volgens ons ook reflux
na de voeding gaat hij nu steeds meer spugen zijn het al aan het verdikken met nutriton maar helpt niks
ook is hij heel onrustig en huilt veel
eigenlijk sinds een paar dagen nu dat hij steeds meer en meer gaat huilen en onrustig is
moeten we nu wachten tot dinsdag of de hap gaan bellen?
Ik zou de Hap bellen :oops: voorleggen wat je ziet, denkt en dat je geholpen wilt worden om elk geval tot dinsdag te kunnen overbruggen.
Met de gedachte dat het best warm is, en voor zo een kleintje niet fijn is veel te huilen en eventueel veel te moeten om kleden door het spugen.
ik heb gebeld mogen zo langskomen
reflux zit ook bij ons in de familie
Sjonge jonge jonge aan hap heb je nog minder dan helemaal niks wat een mislukte artsen zeg…
Ja wij mogen niks je moet wachten tot dinsdag op je eigen ha :wall: :wall: zeg dat gewoon gelijk door de telefoon ipv je langs te laten komen
't was al een mislukt ziekenhuis hier maar dit slaat alles
Hu? wat raar.
Sterkte ermee. :hug: :hug:
ja reflux moet door een kinderarts worden vastgesteld en die mag alleen medicijnen voorschrijven :wall:
nu volhouden tot dinsdag gelukkig hebben we hulp anders had je mij al kunnen opvegen met al dat huilen :roll:
heb het bed nu nog verder opgehoogd (bed was al opgehoogd Luna en Odin hebben ook reflux gehad) hij kan nu bijna gaan leren staan :doh:
en verder gewoon doorgaan met alles wat we nog weten van wat je moet doen met reflux behalve dus z’n pijn wegnemen want sja baby’s mogen gewoon pijnlijden van hap-artsen :wall: :doh: :twisted:
moeten wij zeggen dat we last hebben van maagzuur krijg je zo wat voorgeschreven :wall:
Onze zoon had verborgen reflux, dat huilen en machteloos staan. :?
Hier ging het goed met de tips die we kregen van een osteopaat.
wat houd dat verborgen reflux in?
ik ken alleen eigenlijk het spugen met grote hoeveelheden van Luna en Odin
bij Seth heb ik vanaf begin wel eigenlijk alle symptomen gezien alleen hij spuugde niet dat is pas later gekomen :think:
dus het misselijk zijn (echt met tongetje naar buiten en proberen “het” weg te slikken)
het vele hikken
het gekreun
het gehuil
het “zeuren” om eten terwijl ze net hebben gegeten (dus als je dan je pink in z’n mond doe dat het dan goed is)
Hier was veel huilen, op boeren en terug slikken van de melk, bellen blazen.
Vooral dat ineens heel veel huilen/krijsen deed bij ons de belletjes rinkelen. Eerst dachten we dat hij het KISS syndroom had, ivm dat enorm vele huilen en overstrekken. Toen hebben we gelijk een afspraak gemaakt bij de osteopaat en die kwam er achter dat hij verborgen reflux had.
Sinds hij vast voedsel krijgt heeft hij er weinig last meer van, heel af en toe nog maar dat is echt heel weinig.
Ja… Ik zit de dagen af te tellen dat hij 4 maanden is :oops: die 1e 4 maanden zijn hier gewoon elke keer hel geweest
ok bij Odin minder die had er medicijnen voor maar met Luna wisten we het niet
en oh wat vond ik Luna een verschrikkelijke baby en niemand die naar mij luisterde en toen was ze 4 maanden en wat een ander kind werd ze :inlove:
en nu met Seth hetzelfde drama verhaal alleen nu weten we wel wat hem mankeert en dan doen ze niks :twisted: :naughty:
Zo… Straks afspraak bij de dokter zal mij benieuwen
is jullie hap neit gevestigd in het zkh? Hier wel, en dan kan je dus door nar de spoedeisende hulp (of dat ze de ka naar de hap laten komen…) Geen ervaring mee, maar zo zou ik het doen denk ik.
Ja ze zitten in dat mislukte ziekenhuis hier in rotterdam het Maasstad ziekenhuis zo blij dat ik daar niet bevallen ben :shifty:
Hier heeft de huisarts het gewoon vastgesteld, het was hier dan wel verborgen reflux. Continu terugslikken, waardoor het eerst dus al zuur omhoog komt, en dan weer zuur teruggaat. Arm ding, had natuurlijk hartstikke pijn. Na een week of 7 naar de huisarts en gezegd dat ik dacht aan verborgel reflux, hij beaamde het meteen, en ik mocht meteen kiezen tussen alles kolven en indikken of medicijnen. Voor het laatste gekozen, en zodra ik met 9 weken stopte met bv, ook alles indikken. De dag na de medicijnen ging het al stukken beter, en toen we ook nog in gingen dikken ging het super.
Pas sinds een maandje ofzo denk ik dat het echt over is, daarvoor slikte ze nog wel eens dunnere voeding, wat weer omhoog kwam. Maar volgens mij is het nu echt over.
Sterkte met je knul!
ik moet eerst naar het ziekenhuis en het ziekenhuis wat ik heb gebeld heeft een maand wachttijd dus schiet lekker op :roll:
huisarts heeft voor ons ziekenhuizen gebeld en we kunnen vrijdag terecht
Wat fijn dat je eerder kon
En wat hebben ze gezegt.