reflux

Ik ben een zoontje van bijna 4 maanden. Ruben heeft een enorme last van reflux. Hij zit aan de motillium (domperidon) 4 keer daags een heeft speciale enfamil voeding. Dit bleek even goed te gaan, maar helaas spuugt mijn zoontje weer veel voedingen eruit. Ruben komt ook niet voldoende in gewicht aan wat ook steeds weer een strijd is. Het drinken staat mijn zoontje onzettend tegen dat hij zich bijna al niet meer meld voor een voeding. Ruben zit hierdoor aan een sonde om hem toch de voedingen te geven die hij nodig heeft om te groeien. Verder huilt hij best veel. Ik vroeg me af of er mensen zijn die dit meegemaakt hebben en wat zij eraan hebben gedaan, en hoe lang dit gaat duren…

De moed zakt ons al aardig in de schoenen, we hebben al zoveel gedaan. Opnames in het ziekenhuis, medicijnen aangepast…Zitten nu op 6 voedingen maar vaak splits ik de voedingen op omdat hij dat zo misselijk is en aan het kokhalzen…

Susanne

Hoi Suzanne,

Ons dochtertje Jasmijn heeft verborgen reflux, krijgt 2x Losec en 3x motilium. Ik heb hier een onderwerp geopend, misschien staan er dingen tussen waar jij ook iets aan hebt!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=51715&postdays=0&postorder=asc&start=0

Heel veel sterkte! :hug:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder: