Reebok Easytone schoenen

Iemand al ervaring met deze schoenen??

Vooral dat ‘bilverstevigende’ aspect spreekt me wel aan :lol:

Ja ik heb ze :mrgreen: Ik heb de slippers en de schoen versie. Bij de slippers merk ik het verschil niet echt, deze hebben ze denk ik expres wat minder gedaan omdat anders de kans aanwezig is dat je je enkel verzwikt (maar dat is mijn eigen redenatie :mrgreen: ).

Bij de schoenen merk ik het echt wel als ik erop loop. Mijn benen voelen veel vermoeiender als ik bijvoorbeeld in de stad loop dan wanneer ik normale schoenen aan heb. Maar ik weet niet of het verschil ook aan mijn lichaam te zien is want daarnaast ben ik weer fanatiek aan het sporten.

Maar ik vind ze wel een aanrader. Alleen jammer dat toen ik ze kocht er nog niet zoveel keus was. Ik heb nu vrij sportieve schoenen terwijl ik liever de wat meer casual uitvoering wilde hebben. Nu kan ik die schoenen dus niet bij al mijn outfits aan.

Ik heb ze tijdens mijn zwangerschap ook gedragen (de laatste weken) maar ik kreeg wel een beetje last van mijn heupen/rug hierdoor. Dus mijn advies is om ze pas na je zwangerschap aan te gaan doen zodra je het ook merkt. Na mijn zwangerschap heb ik er prima op gelopen (en nog steeds :mrgreen: )

:thumbup: Klinkt goed!

Ik denk dat ik ze dan aanschaf als mn bekken weer wat lekkerder voelt :think:

ja verstandig hoor! Niets forceren!

Vind ze ook heel erg gaaf :thumbup: Ben ook heel benieuwd hoe ze bevallen, meer mensen al deze schoenen??

En is jullie ook die flauwigheid aan het einde van de spot opgevallen :shifty: :lol: REEtone en dan precies over die billen heen :mrgreen:

@kimmie: hahaha ja zei het ook al tegen mijn man, we noemen ze nu dan ook reet-tone :lol:

Ja mijn man en ik schoten allebei gelijk in de lach toen we hem voor het eerst zagen :lol: Maar goed het is natuurlijk ook een schoen voor toning van je reet he :mrgreen: :mrgreen:

@Kimmie1976 wrote:

Ja mijn man en ik schoten allebei gelijk in de lach toen we hem voor het eerst zagen :lol: Maar goed het is natuurlijk ook een schoen voor toning van je reet he :mrgreen: :mrgreen:

Het was me gewoon nog niet opgevallen en ik geloofde het ook niet eigenlijk haha, maar het staat er écht :inlove: Geniaal haha.

Geloof je mij gewoon niet :shock: :snooty: :lol:

Ik ga toch eens op zoek naar de reclame, is deze gewoon op TV te zien?

de reclame is leuk

maareh…mens jij mág helemaal niet lopen te hopsen op zulke schoenen (of andere) :wink: