Redding mijnwerkers

Hier staat het al de hele dag aan op mn laptop! echt mooi om het te zien! En het mooiste moet nog komen zodra de laatste eruit is…

Ik vind het zo mooi dat de president blijft stralen, elke keer opnieuw.

@lydia wrote:

Ik vind het zo mooi dat de president blijft stralen, elke keer opnieuw.




ik denk ook echt dat dit oprecht is!

Als wij nog steeds bij iedere redding kippenvel krijgen,… dan is dit voor die man (en alle reddingswerkers) denk ik wel het 10 voud aan emoties!



WOW beeld je eens in,… dat je erbij staat, de geuren, de geluiden, de emoties bij iedereen. Deze aanwezigen slapen niet zomaar in straks denk ik. Die hebben voorlopig wel een lading emoties door hun lijf gieren!



prachtig dit allemaal,…



maar hoe mooi en indrukwekkend ook,… ik ga nu wel slapen :wink:

@lydia wrote:

Ik vind het zo mooi dat de president blijft stralen, elke keer opnieuw.




terwijl hij doodmoe is … zie je hem knijpen met zijn ogen?

jaaah, ze zijn er allemaal uit… :clap:



En super dat de president echt de hele 23 uur erbij is gebleven. Respect hoor.

:clap: :clap: :clap: :clap: Dat had ik ook wel even ja. Zo mooi de opluchting bij de president en bij al die mensen die al die maanden in het kamp hebben gewerkt… Super!

Ik kon niet slapen de nacht dat ze begonnen zijn. Om 4.30zag ik de eerste naar boven komen, zo speciaal :thumbup:

ik werd er ook weer wakker van,… hoopte de laatste live te zien boven komen, maar helaas, ik was te laat!



GEWELDIG stukje geschiedenis! en gelukkig IS het nu geschiedenis (al zal dit echt nog wel een hele poos bij betrokkenen door het hoofd spoken)

http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/miMedia/2010/week41/Thu12.33-mijnwerkers-komen-boven.xml





:inlove:

All you need is love, maar dan beter.

@Madre wrote:

jaaah, ze zijn er allemaal uit… :clap:



En super dat de president echt de hele 23 uur erbij is gebleven. Respect hoor.




nog langer zelfs, want hij heeft ook nog op de 6 reddingswerkers gewacht die daarna nog naar boven werden gehaald.