Hallo,
Kan dit spel ook voor een 3 jarige? heb gisteravond een uitnodiging gehad voor een feestje voor morgen.Jongetje word 3 jaar.
Nu had ik dit spel al een keer gekocht(2 stuks) in de aanbiedeing voor een eventule verjaardag(doe ik wel vaker)vandaag eigenlijk geen tijd om een kado te kopen dus daarom mijn vraag.Zou dit kunnen??
Spelers redden samen met Diego de dieren in nood! Een spannend 3D spel met echte ladders en glijbanen waarbij het erom gaat als eerste de hut diep in de jungle te bereiken en tegelijkertijd zoveel mogelijk zeldzame dieren gespot te hebben en daarvan een afbeelding bij je te hebben. Hoe zeldzamer het dier, hoe meer punten je krijgt voor de foto! De totaalscore maakt je tot winnaar … of net niet!
Inhoud:
3D spelbord
1 dobbelsteen
4 speelballetjes (pionnen)
14 kaarten
spelregels
Aantal spelers: 2-4
Leeftijd: vanaf 4 jaar
eerlijk ??
Ik denk het niet dat het kindje van 3 jaar er iets aan heeft…
Ik zou persoonlijk voor iets anders gaan kijken…
ik denk dat mijn zoon er wel blijmee was. En als het nog te moeilijk is, leggen ze het toch nog een half jaartje weg?? Ik ben altijd wel blij als hij ook iets krijgt waar hij ook wat aan heeft als hij een half jaar ouder is ofzo.
Ik ken het spel niet, en het is ook per kindje verschillend natuurlijk.
Ik vind het wel kunnen hoor. Ik kreeg voor Tejo’s 2e verjaardag ook spelletjes voor vanaf 4 jaar :roll: Of te spelen er iets anders mee dan het hoort, of je legt het even opzij.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Ik vind het ook wel kunnen en Jayden zou er al blij mee zijn, alleen al omdat er Diego op staat :lol:
Nou gelukkig,ik heb dus echt geen tijd gehad om iets anders te halen.
Dan hoop ik dat we hem blij maken met dit spel.
het is een ontzettend leuk spel en ook voor een 3 jarige prima te doen!
Onze middelste heeft het dan op zijn 4e verjaardag gekregen afgelopen januari, maar een jaar terug had hij er prima mee uit de voeten gekund.
Het zijn namelijk geen ingewikkelde regels.
En zelfs als het jongetje in kwestie het niet direct leuk vindt… tussen 3 en 4 maken ze zo’n ontwikkeling door vind ik… grote kans dat hij het dan over een maandje of wat wel leuk vindt, ruim voor zijn 4e.
wij hebben het spel ook, en spelen het zonder kaartjes (omdat ik te lui was op te zoeken wat je met die kaartjes moet ), en dan is het echt een behoorlijk eenvoudig spel; als je kunt tellen, kan je het spelen.
Dus gewoon geven hoor! desnoods blijft het nog een paar maanden in de kast.
@fiep klophout wrote:
wij hebben het spel ook, en spelen het zonder kaartjes (omdat ik te lui was op te zoeken wat je met die kaartjes moet ), en dan is het echt een behoorlijk eenvoudig spel; als je kunt tellen, kan je het spelen.
Dus gewoon geven hoor! desnoods blijft het nog een paar maanden in de kast.
Zal ik het nog even snel uitleggen met kaartjes?
Als je op een geel vakje terecht komt… mag je het bovenste kaartje pakken. Zo simpel is het :lol:
Daar staan ook punten op, zo kan het gebeuren dat iemand die niet in het huisje/opvangcentrum is gekomen toch meer punten heeft en dus wint.
Heb hier twee diego fans in huis en zal het eens onthouden voor verjaardag of sint.