recreatiepark droomgaard kaatsheuvel

van de week een weekendje weg geboekt naar dit park…maar hoor nu ineens allemaal slechte ervaringen over dit park,onvriendelijk personeel,slechte staat caravans…





wie kent dit park? en wat is jullie ervaring?

nee… wel van gehoord, maar woon er te dichtbij, dus vond het geen vakantie-plek voor mij… (heb in kaatsheuvel gewoond, en je gaat ook niet bij de buurvrouw op vakantie :stuck_out_tongue: )

Ben wel benieuwd…

mijn ouders staan daar altijd het voorseizoen…



Dus ik kom er weleens…



Vind er veel polen wonen… Maar ja dat heb je hier overal in de buurt…



De caravans staan heel erg dicht op elkaar en zien er wel wat ouder uit maar ben er nog in geweest dus kan daar weinig van zeggen…



Als ik het goed begrijp ga je maar een weekend, nou dan heb je genoeg dingen die je kan doen daar in de omgeving… Efteling, Beekse bergen, loonse en drunense duinen dus ik denk dat jullie je wel vermaken hoor…



Je hebt er ook klein binnenbadje bij en een campingwinkeltje en een friettentje op de camping, daar werden wij (die enkele keer dat we er dan waren) goed geholpen…



gr patricia

Sorry, ik ken het niet…want ik kan er ze ongeveer naar toe fietsen :mrgreen: .



Maar er is inderdaad veel leuks te doen in de buurt, dus dat is in ieder geval een pluspunt!

Voor ik iets boek kijk ik altijd op vakantiereiswijzer (punt nl) en dan lees ik de beoordelingen.

Ik heb deze even bekeken op die site en er zijn wisselende beoordelingen. De ene vind het niets en de ander zegt dat het prima was. Het ligt er denk ik ook aan hoe kritisch je bent. Sommige mensen ergeren zich overal aan en dan zullen ze sneller roepen dat het niets is.

Ik zou zeggen: niets van aantrekken. Gewoon lekker vakantie gaan vieren!

Ik heb er in het recreatieteam gewerkt.

Dat is inmiddels alweer 8 jaar geleden, dus ik weet niet of dezelfde beheerders er nog rondspoken.

Ik weet wel dat ik me destijds niet echt goed thuisvoelde bij de beheerders.

Stugge mensen :?

Ons recreatieteam was verder super hoor (op 1 persoon na die meende dat hij alles voor het zeggen had :snooty: , maar daar hebben de gasten als het goed is niks van gemerkt)



Het is inderdaad ook maar net hoe kritisch je zelf bent.

Als je lekker je eigen gang gaat hoef je deze mensen (behalve bij aankomst en vertrek) helemaal niet tegen te komen.



Veel plezier!!!

Ps: Doe je Zoem de Bij de groeten van mij? (als die er nog is tenminste)

Ik ben er in het voorjaar een lang weekend geweest. De campers zijn wat verouderd, maar wel in goede staat.

Wij sliepen in de woonkamer op het uitklapbed… NIET DOEN!!! het was doorgezakt en kraakte zo enorm bij elke beweging dat ik er niet van kon slapen. De campingbedjes van de kids die we huurden waren zo goed als nieuw.

De bedden in de slaapkamers zijn ook prima.

Verder ligt het eraan waar je zit. Wij zaten op een leuk stukje, maar ik heb plekjes op het park gezien waar ik niet zou willen zitten.

Het zwembad en de speeltuin zijn leuk!

Verder is er zat te doen in de omgeving.

Wij hebben het er erg leuk gehad.