Recovery

Ik heb een laptop van HP en er zit een recovery op. In de gebruikshandleiding staat dat ik alleen op F11 hoef te klikken tijdens de op start procedure maar hij gaat gewoon door met normaal opstarten. Krijg geen foutmelding.

Alleen als ik op f2 druk dan zie je een overzich van de f toetsen bij opstarten en dan zie je bij F11 error staan :wall: :wall: ik heb geeen idee hoe ik dit nu kan oplossen iemand een idee? gouden tip

iets met de bios misschien

Discovery kan je maar een x gebruiken door op F11 te klikken… Neem aan dat je het al eens eerder hebt gedaan? :slight_smile:

Heb je nooit een melding gehad dat je een discoverydvd moet aanmaken?

En maak sowieso backup van je bestanden/foto’s/muziek… Anders ben je echt alles kwijt straks. :slight_smile:

HP heeft het dan gedaan want ik zelf heb het niet gedaan. Volgens mij moet je het altijd kunne gebruiken :think: heb namelijk ook geen cd er bij gekregen

Okey… Dan ff HP bellen! Want idd, je krijgt er geen cd bij aangezien je het zelf moet maken als je er eenmaal achter zit, hoor je een melding te krijgen om een recovery dvd aan te maken… :slight_smile:

@Mariiyelle wrote:

Okey… Dan ff HP bellen! Want idd, je krijgt er geen cd bij aangezien je het zelf moet maken als je er eenmaal achter zit, hoor je een melding te krijgen om een recovery dvd aan te maken… :slight_smile:

Bij een Dell laptop iig wel. Maar of hp dezelfde service heeft als Dell, geen idee.

Normaal hoort F11 het gewoon te doen ook als je hem al eens eerder gebruikt heb, maar je moet wel F11 indrukken als dat in het beeldscherm staat. Anders ben je te laat en start hij dus gewoon door :wink:

Bij mijn Dell laptop wordt er idd iedere keer gevraagd of ik een recovery-dvd wil maken :wink: