Reclame KPN met hond

Ik zit net met een schuin oog tv te kijken en zie weer eens die reclame van KPN voorbij komen met die hond die uit wil en die man die op de bank blift liggen. Totdat die hond zijn poot omhoog tilt en die man van de bank springt en de tv pauzeert op een beetje ongelukkig moment voor Albert Verlinde…

Telkens als ik deze reclame zie, denk ik dat dit diezelfde acteur is als de Albert heijn reclames. Weten jullie of dat zo is? Mijn man riep eerst van nee, maar twijfelt nu ook. Ik kan het door even snel te Googelen niet vinden.

Niet belangrijk, maar het blijft door mijn hoofd spoken :roll:.

http://www.youtube.com/watch?v=KF9W6jY8iPw

Deze dus…

is toch reclame van Ziggo?

Ik ga even zoeken…

edit http://www.youtube.com/watch?v=Ab1A-JkKWOY

Nee naar mijn weten is het een andere man.

Deze is van AH…

Ik geloof niet dat het dezelfde is hoor…maar ik snap je wel.

Zo te zien idd een andere man…

Denk ook niet dat zo’n bekende man snel voor een andere reclame zullen nemen, hij is toch al jaaaaaaaren het gezicht van de AH

@Tamma wrote:

hahaha ja ze hebben hetzelfde kapsel :mrgreen:

Deze AH man heeft een exclusiviteitsovereenkomst met AH. Als je hem terug zou zien in een comedy, dan is het effect van de reclamespotjes weg. Nu is hij alleen ‘die man van de AH-reclame’, en dat wil AH zo houden.

:mrgreen:

Dus de KPN man is een andere, maar hij lijkt wel enorm veel !!! :thumbup:

@Mama_jeanet wrote:

@Tamma wrote:
hahaha ja ze hebben hetzelfde kapsel :mrgreen:

Die AH man heeft meer haar volgens mij :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Haha, wat een topic :lol:

Ik vind dat onderwerp waar Verlinde het in die reclame over heeft altijd zo suf… Een dame die geboren is met cup B… daar zal haar moeder niet blij mee zijn geweest :wall: 8)

Ja, waar je je mee bezig houdt om half 11 's avonds :lol: :lol: :lol:

Hihi, nou eigenlijk vroeg ik het me steeds af als ik die reclame weer zag.

Als ik die foto zo zie, denk ik inderdaad ja, het is echt een ander.

Kon het me ook niet voorstellen dat hij in twee reclames (van twee verschillende -ook nog erg grote- bedrijven) zou spelen. Maar iedere keer twijfelde ik weer :mrgreen:.

@mereltje85 wrote:

Ik vind dat onderwerp waar Verlinde het in die reclame over heeft altijd zo suf… Een dame die geboren is met cup B… daar zal haar moeder niet blij mee zijn geweest :wall: 8)

Moet je nagaan. Ik ben dan steeds zo met die man bezig dat ik eigenlijk nog nooit gehoord heb waar Verlinde het over heeft :lol:.

@mereltje85 wrote:

Hij zegt als tweede zin: dat vond ze een beetje te weinig … niets over een moeder hoor :wink:

@Rooike wrote:

Deze AH man heeft een exclusiviteitsovereenkomst met AH. Als je hem terug zou zien in een comedy, dan is het effect van de reclamespotjes weg. Nu is hij alleen ‘die man van de AH-reclame’, en dat wil AH zo houden.

:mrgreen:

Dus de KPN man is een andere, maar hij lijkt wel enorm veel !!! :thumbup:

dit wilde ik ook net schrijven… :mrgreen:

Ik vraag me al die tijd al af wat ze onze nationale ijdeltuit AV betaald hebben om zo met die pose in beeld te verschijnen door heel Nederland. dat zal vast een behoorlijk bedrag meer zijn dan wat die “imitatie AH” meneer krijgt voor dat spotje. :mrgreen:

Mijn man zei, ht is vast zijn jongere broer 8)

Hij lijkt ook wel op Haye van der Heijden (zou een hoop schelen als ik wist hoe ik het moest schrijven)

@ruud wrote:

Ik vraag me al die tijd al af wat ze onze nationale ijdeltuit AV betaald hebben om zo met die pose in beeld te verschijnen door heel Nederland. dat zal vast een behoorlijk bedrag meer zijn dan wat die “imitatie AH” meneer krijgt voor dat spotje. :mrgreen:

Ik denk het wel hahahaha!

Het spotje is gemaakt door reclamebureau TBWA Neboko. Verlinde over dat live pauzeren: �Dus dan doe je iets wat Beau, Winston en anderen nooit gelukt is: je zet me stil. Om dat duidelijk te maken, ben ik in de pauzestand gezet op het moment dat ik op mijn allerlelijkst kijk en zo ben ik wekenlang te zien als het lelijkste jongetje van de klas“, schrijft Verlinde in zijn column (waar die is verschenen wordt niet vermeld door de Mediacourant).
Maar zou Verlinde niet betaald hebben gekregen voor al die uren lelijk zitten te wezen voor een commercieel bedrijf? Je zou bijna denken van niet. Hij zegt: �Mijn ijdelheid heeft het even zwaar te verduren gehad. De reacties zijn positief, maar als het telecombedrijf weer voor zo’n campagne ‘in gesprek’ wil, zeg ik: ‘Mooi niet!