RECEPT VOOR EERSTE VERJAARDAGSTAART?!

Hoi Hoi,



Ja ja…20 oktober is het zover!

:inlove: :inlove: :dance: :dance: Bart wordt 1 jaar!!! :dance: :dance: :inlove: :inlove:



Weten jullie nog leuke, simpele recepten voor een verjaardagstaart? Het moet een lekkere zijn, natuurlijk geschikt voor een dreumes van 1 en het liefst nog makkelijk ook. Of vraag ik nu teveel?

Het zou geweldig zijn als je een foto hebt en natuurlijk het recept.



Alvast bedankt!!!

Maak gewoon een lekker fruit taart met fruit die Bart ook lust.

Ga zo’n kant en klare taart bodem halen en leg daar zelf manderijntjes, aardbeien, druiven en kersen op en natuurlijk een toefje slagroom :wink:

Je kan ook een leuke kindertaart bij de bakker of de Hema bestellen, die zijn echt leuk maar wel een stuk duurder natuurlijk.

Ik vind zelf die taarten geweldig waar ze een foto op kunnen maken en ik denk dat ik dat van Luca ga doen met een foto van de eerste dagen toen hij echt net geboren was.

Wat een goed idee van die fruittaart. Misschien ga ik dat ook wel doen. Verders wil ik ook muffins bakken. (ben ik aan verslaafd geraakt toen ik zwanger was) En een taart met foto vind ik ook erg leuk. Maar er zijn nog veel meer leuke kindertaarten. Oooo wat wordt dat moeilijk kiezen. :wink:

Jay is helemaal wild van slagroom, dus hier wordt het gewoon een lekkere slagroomtaart.

En dan koop ik er los van die poppies op van winnie de pooh…



Ik vier 2 verjaardagen in 1 dus het zijn dan ook 2 taarten ( want ik denk niet dat jerrel zo graag een pooh taart wil!! hahahahah)



Maar ik heb weleens een rups gemaakt van cake…met groene marsepein, of suikerwerk… makkie en reuze leuk!!!



Helaas heb ik geen foto meer voor je



Maar neem eens een kijkje op



http://www.vanharte.nl



groetjesssss

gewoon taartdeeg maken, en dan fruithapje ertussen smeren. De zijkanten bekleden met kinderkoekjes. :smiley:

En lekker vers fruit bovenop.

Bedankt voor de tips tot dusver, meiden!



Maar Lissie…ondanks dat jouw recept erg simpel oogt…betwijfel ik of ik de volwassenen een groot plezier doe met een taart van kinderkoekjes! :think: :mrgreen: Tenzij ik gewoon niet zeg dat de taart opgebouwd is uit Olvarit producten! :mrgreen: :mrgreen:



Ik ben trouwens best wel geschrokken van de prijzen bij de bakkers!!