recept ideetje

de psz juf van sophie is 25 jaar werkzaam bij de psz.

Nu is er een feestdag gepland, en willen ze een receptenboekje geven.

Nu moeten we allemaal een recept maken, met daarin de naam van je kind verwerkt.



Nu zoek ik dus een leukker, origineel idee voor een recept van sophie.

aangezien ik hier altijd zoveel lekkere, originele gerechten voorbij zie komen, vond ik dit een leukere optie dan eindeloos gaan zoeken op internet dus wie heeft er een leuk receptidee waarin Sophie is verwerkt?

maak lekkere sophiesoesjes

of als je het lievelingssnoepje/hapje van je dochter beschrijft heten het sophiesnacks :mrgreen:

Wat is het lievelingseten van Sophie? Ik zou denk ik gewoon dat receptje doen.

(hier zou het dus macaroni zijn :mrgreen: )

Sophie’s lievelingseten is spruitjesstamp, maar dat vind ik dus eigenlijk geen leuk gerechtje om te doen :oops:

Je kunt ook in het recept haar naam verwerken. Dus dan iedere zin beginnen met een letter van haar naam. Dan kan spruitjes wel (S van Sophie en van spruitjes).



Dus:



Spruitjes…

O…

Pureren…

H…

I…

E…



Invulling laat ik aan jou zelf over :angel:

@knipoogje1983 wrote:

Sophie’s lievelingseten is spruitjesstamp, maar dat vind ik dus eigenlijk geen leuk gerechtje om te doen :oops:




Ik eigenlijk wel, want welk kind in Nederland heeft er nou spruitjesstamp als lievelingeten, niet veel denk ik.



Spruitjesstamp van Sophietje dat klinkt toch geweldig :inlove: , ik zeg doen :thumbup:



Leuke foto erbij, helemaal leuk.

@mamma van sharondenise wrote:

@knipoogje1983 wrote:
Sophie’s lievelingseten is spruitjesstamp, maar dat vind ik dus eigenlijk geen leuk gerechtje om te doen :oops:




Ik eigenlijk wel, want welk kind in Nederland heeft er nou spruitjesstamp als lievelingeten, niet veel denk ik.



Spruitjesstamp van Sophietje dat klinkt toch geweldig :inlove: , ik zeg doen :thumbup:



Leuke foto erbij, helemaal leuk.




dat klinkt inderdaad eigenlijk wel als een leuk idee. Denk dat ik het toch maar ga doen inderdaad. Is het ook echt iets van sophie, ipv zomaar een gerecht

gewoon doen hoor! weet je zeker dat jouw/Sophie’s recept de enige zal zijn in dat boek :wink:

Jaaaah! Leuk, die spruitjesstamp! DOEN! Dat zal echt de enige zijn





SOPHIE’S SPRUITJESSTAMP :inlove:

denk dat ik nu ook nog ga kijken of ik hier nina weg kan krijgen, want hier zat ze dus een tijdje terug, om half 3 s middags aan de spruitenstamp

:inlove:

Oh wat een leuke foto :inlove:



Met een andere achtergrond moet het te doen zijn toch?

Kan je aan de linkerkant je tekst neerzetten.

Laat je het eindresultaat nog even zien?