@aapie wrote:
Vrijdag een arretjescake gemaakt met vanillevla ipv eieren. En oh oh oh wat is het lekker :drool: wel ontzettend mavhtig…dus we doen er lang mee :mrgreen:
ok hij is dus lekker?
Dan ga ik van de week samen met Tycho aan het bakken!
@aapie wrote:
Vrijdag een arretjescake gemaakt met vanillevla ipv eieren. En oh oh oh wat is het lekker :drool: wel ontzettend mavhtig…dus we doen er lang mee :mrgreen:
@Krabje wrote:
@aapie wrote:Vrijdag een arretjescake gemaakt met vanillevla ipv eieren. En oh oh oh wat is het lekker :drool: wel ontzettend mavhtig…dus we doen er lang mee :mrgreen:
ok hij is dus lekker?
@aapie wrote:
@Krabje wrote:@aapie wrote:Vrijdag een arretjescake gemaakt met vanillevla ipv eieren. En oh oh oh wat is het lekker :drool: wel ontzettend mavhtig…dus we doen er lang mee :mrgreen:
ok hij is dus lekker?
Ja, zeker doen.![]()
Het is lekker, heb alleen iets te grote lepela cacao erin gedaan. Maar het smaakt wel!
Staat er nu 1 in de koelkast. Had blijkbaar een klein recept mijn cakeblik was nog niet eens voor de helft bedekt. En het is niet de bedoeling om maar 2 centimeter ofzo te hebben :mrgreen:
Romata mijn blik was ook maar voor de helft gevuld hoor. :mrgreen:
Zaterdag is hubby jarig. Hij wil graag vrijdag arretjescake meenemen naar het werk. Morgen ben ik de hele dag weg, dus ik moet hem vandaag al maken.
Zou dat lukken? Vandaag maken en vrijdag nog eten?
Volgens mij blijft die best lang goed of niet? :think:
Het recept met vanillevla ipv eieren doe ik dan.
JA hoor kan best.
Hier heeft de arretjes cake bijna een week gelegen.
Thanks! :thumbup:
Ik dacht het zelf wel, maar moest er wel even zeker van zijn… Ga ik zometeen arretjescake maken :drool: