Ik heb het nog nooit op, maar als ik van anderen hoor hoe het smaakt dan zeggen ze meestal; naar een klomp boter, heel vet :shifty: En als ik dan lees over frituurvet ben ik blij dat ik niet op mijn werk was de bewuste keren :shifty:
Kan al dat vet (welke soort dan ook) niet vervangen worden door iets anders?
Danielle frituurvet :shock: DAs wel heel erg raar :mrgreen:
Haha ja het leek mij ook echt niet lekker toen ik het in recepten zag staan maar dacht ik probeer het gewoon een keer. Het is gewoon een blok plantaardig vet. Ik vind het echt lekker maar wel heel machtig :)
Vrijdag een arretjescake gemaakt met vanillevla ipv eieren. En oh oh oh wat is het lekker :drool: wel ontzettend mavhtig…dus we doen er lang mee :mrgreen:
Vrijdag een arretjescake gemaakt met vanillevla ipv eieren. En oh oh oh wat is het lekker :drool: wel ontzettend mavhtig…dus we doen er lang mee :mrgreen:
ok hij is dus lekker?
Dan ga ik van de week samen met Tycho aan het bakken!
ok hij is dus lekker?
ok hij is dus lekker?
Staat er nu 1 in de koelkast. Had blijkbaar een klein recept mijn cakeblik was nog niet eens voor de helft bedekt. En het is niet de bedoeling om maar 2 centimeter ofzo te hebben :mrgreen: