Rebecca*

Hoi hoi,

Ik ben Rebecca en ben 24 jaar oud. Mijn man en ik willen graag een kindje en zijn min of meer een beetje plannetjes aan het maken.

Het liefst zou ik vandaag nog zwanger raken, maar ik ben op dit moment nog aan de pil. Dit omdat wij een paar maanden geleden naar Amerika zijn geemigreerd en nog bij mijn man zijn tante in huis wonen. We willen graag een eigen plekje voordat wij een kleintje in onze armen sluiten.

We zijn een beetje aan het bekijken wanneer we denken het beste met de pil te kunnen stoppen. Vaak duurt het immers een paar maandjes voordat er raak geschoten wordt en bovendien volgen dan ook nog eens de 9 maanden zwangerschap :slight_smile:

Ik heb me hier in ieder geval aangemeld om mijn ervaringen te kunnen delen als het eenmaal zo ver is en om natuurlijk over ervaringen van anderen te kunnen lezen. Bovendien vinden we hier nog wel wat tips over het een en ander!

Zo dat was het wel zo een beetje denk ik. Als jullie meer willen weten, vraag vooral raak :slight_smile:

welkom en veel plezier hier

Welkom en veel lees en schrijfplezier

welkom en veel forumplezier

Hoi, welkom hier!

Hey! Welkom! En ik hoop dat jullie droom vlug waar mag worden.Wat vreselijk spannend dat je bent geëmigreerd…

Welkom, veel geluk in Amerika

Dank jullie voor de welkomst woordjes! Het is inderdaad allemaal behoorlijk spannend met zo een emigratie achter de rug! Er zijn ook letterlijk behoorlijk wat tranen aan vooraf gegaan! Maar nu zijn we dan eindelijk waar we zijn willen en willen we dus graag de volgende stap nemen :wink:

Welkom en veel forumplezier hier. :smiley:

welkom en veel forumplezier :thumbup:

Welkom op dit leuke forum en veel kletsplezier hier!

WELKOM!

welkom en bevalt het in amerika?

liefs bianca

welkom

:: welkom ::

@bianca24 wrote:

welkom en bevalt het in amerika?

liefs bianca

Het bevalt me tot op heden toe hartstikke goed hier!! Heb gelukkig geen last van heimwee! :wink:

Rebecca, Welkom op het forum.

Wat een stap om te emigreren naar Amerika. Waar ergens in Amerika?

Ikzelf heb een jaar in Wisconsin gewoont. (jaar highschool gedaan)

Hopelijk kan jullie wens voor gezinsuitbreiding snel in vervulling gegaan. Veel succes,

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Welkom en veel forumplezier!

@Zonneschijn wrote:

Rebecca, Welkom op het forum.

Wat een stap om te emigreren naar Amerika. Waar ergens in Amerika?

Ikzelf heb een jaar in Wisconsin gewoont. (jaar highschool gedaan)

Hopelijk kan jullie wens voor gezinsuitbreiding snel in vervulling gegaan. Veel succes,

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Wij wonen in Murray, Utah!

welkom en veel forumplezier