Reaph (John)

ik zag een post van je en dacht een papa van 5 kindjes en 2

toen dacht WOW…dat kan er maar eentje zijn…en idd

John, wat moedig/stoer/ knap…enzo dat jij Mo haar pad hier volgt…

dat je haar nagedachtenis met ons wilt (en kunt) delen…

diep respect…niet alleen dat je je hier bij ons hebt aangesloten…maar ook voor het feit dat je in de donkerste dagen ons heb toegelaten…dat je ons op de hoogte stelde van Mo en haar ziekte…haar overlijden…haar afscheid…ik weet niet of er anderen zijn die dat ook gekunt hadden.

daarvoor zijn wij je allen zeer dankbaar, dat wij ook op zo’n manier afscheid mochten nemen.

En nu wil je ons meenemen op Noa Fay haar levensreis :inlove: (en die van haar broertjes en zusjes) net zoals Mo zou hebben gedaan…

DUS

Welkom in ons midden…laten we genieten van onze kinderen…waarin wij allen voortleven.

Welkom John

Hoi John,

Welkom.

Bij deze wil ik je nogmaals veel kracht en sterkte wensen in deze moeilijke tijd.

xxx Claudia

Lieve John, welkom op dit forum, waar je al langer actief bent, maar waar je nu als lid aan wil deelnemen… een heel warm welkom!

Ook ik heb in jou een kracht gehoord waar ik mateloos bewondering voor heb!

Het is goed te lezen dat je hier wil blijven komen!

Heel veel liefs voor jou en jullie kindjes! :-*

John,

welkom op het forum!

Een bijzondere nick trouwens, Reaph…

Hopelijk haal jij hier ook wat Mo hier ook vond.

Het is even rustig in het draadje van de Mei-mapa’s, dus ik was het forum wat aan het doorstruinen. Toen bedacht ik me dat ik jullie nog niet had bedankt voor jullie warme welkom. Schandalig natuurlijk. :mrgreen:

Iedereen bedankt voor het warme welkom. En het was niet ik die jullie heb toegelaten heb tot ons verdriet, het waren jullie die ons vreugde en steun brachten in onze donkerste tijd.

Daar zal ik deze community - jullie - voor eeuwig dankbaar voor zijn.

En het was niet ik die jullie heb toegelaten heb tot ons verdriet, het waren jullie die ons vreugde en steun brachten in onze donkerste tijd.

Wat heb je dat mooi verwoord :-*

@Reaph wrote:

Het is even rustig in het draadje van de Mei-mapa’s, dus ik was het forum wat aan het doorstruinen. Toen bedacht ik me dat ik jullie nog niet had bedankt voor jullie warme welkom. Schandalig natuurlijk. :mrgreen:

Iedereen bedankt voor het warme welkom. En het was niet ik die jullie heb toegelaten heb tot ons verdriet, het waren jullie die ons vreugde en steun brachten in onze donkerste tijd.

Daar zal ik deze community - jullie - voor eeuwig dankbaar voor zijn.

:inlove: :-*